Inlägg från: Anonym (linq) |Visa alla inlägg
  • Anonym (linq)

Är det normalt för en kvinna att kika eller bara gå in i en mans sovrum?

Jag fattar inte detta. Bor du i ett kollektiv eller vilka är det som du avser? Vem går in i ditt rum och vad händer? Du får nog förklara lite mer om det hela ska vara begripligt.

• Anonym (linq)
    Anonym (Hin håle) skrev 2024-02-19 06:32:34 följande:

Du får ju låsa ytterdörren!!!! 

Trådstartaren är en snubbe på 23 vars farsa har tagit in ett ungt par som inneboende. Paret älskar varandra och både säger och visar det, vilket ger snubben stor ångest. Det känns inte som att alla indianerna sitter i kanoten.
  • Anonym (linq)
    Anonym (Hin håle) skrev 2024-02-20 10:49:00 följande:
    Anonym (linq) skrev 2024-02-19 06:44:28 följande:
    Trådstartaren är en snubbe på 23 vars farsa har tagit in ett ungt par som inneboende. Paret älskar varandra och både säger och visar det, vilket ger snubben stor ångest. Det känns inte som att alla indianerna sitter i kanoten.

Vet inte riktigt vad ni ser i tråden som inte jag kan se så mitt svar kvarstår. 
    Det var från hans andra tråd där han beskrev att andra unga par som visar sin kärlek i hans närhet får honom att känna sig som en "svag och patetisk människa" (hans egna ord). Därefter har det eskalerat till detta, vilket får mig att tvivla på sanningshalten.
Svar på tråden Är det normalt för en kvinna att kika eller bara gå in i en mans sovrum?