utvärdering?
Lite kort bara - det är sent och jag är trött...
Det låter märkligt att du bara fick träffa psykologen en så kort stund. Jag satt med kuratorn i nära en timme, och tycker jag överhuvudtaget har haft många tillfällen att fråga barnmorskorna och läkaren om saker jag undrat över.
Du skriver att du varit under utredning i ett år och att de sista provsvaren kommit nu - jag gissar att det betyder att du gjort två provomgångar med sex månader emellan (bla HIV-test).
I så fall tror jag att det du är kallad till nu är ett möte för att visa dig hur du tar sprutorna, och en koll var du är i din menscykel (d v s ultraljud, så en fysisk undersökning) för att kunna planera datum för när du ska börja med hormonbehandlingen inför donationen och ett preliminärt datum för äggplock.
Med andra ord tror jag du har rätt i din uppfattning att behandlingen kommer börja rätt snart.
Jag tycker de tagit slarvigt hand om dig - äggdonatorerna måste man vara rädd om... Vart är det du går?
Försök ringa imorgon igen, annars har du ju tillfälle att fråga allt du undrar på fredag. Men jag tycker inte du ska vara rädd för att säga att den information du fått har varit dålig! Det är bara bra för dem att få reda på, så de kan förbättra informationen.
Skicka ett meddelande till mig eller posta i gästboken så ska jag försöka svara på dina frågor om du har några - fast imorgon när jag är utvilad...