Inlägg från: Anonym (hj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hj)

Kvinnor/Tjejer 45+, blir ni spontant kåta?

Ja, jag är inte i klimakteriet än trots att jag är 47, och tycker jag är mer sugen än någonsin tidigare. Men det beror ju lite på om det finns objekt för det i mitt liv eller inte. 

Jag blir ändå ofta sugen om de inte finns, men finns de så är jag det mer eller mindre hela tiden.

• Anonym (hj)
    New Dawn skrev 2024-02-21 18:12:21 följande:

Ja, absolut. Är drygt 50. Har i hela livet blivit spontant kåt och det har ändrats väldigt lite. Om man bortser från omständigheter, och bara fokuserar på den spontana kåtheten/driften så går det nog lite lägre mellan behovet av orgasm uppstår, med åldern.
    Jag behöver komma någon gång mellan 5-7 dagars intervall. Mer än 7 dygn går det i princip aldrig. Väntar jag för länge får jag svårt att sova, alternativt kommer i sömnen, vilket jag hatar, och undviker. Dock kan ju tex min man få igång min lust även om jag inte kommit till det stadiet att jag blivit kåt "inifrån". Jag kan ju bli kåt oftare än detta. 

Har exakt samma grej, att jag kommer i sömnen. Är rädd för att göra det då jag delar vilorum med en manlig kollega på natten där vi turas om att sova när den andre är vaken.,..
  • Anonym (hj)
    New Dawn skrev 2024-02-21 18:54:37 följande:
    Tror du det märks? 
    Ingen aning, men är rädd för att jag rör mig eller låter. Vaknar ofta mitt i orgasm liksom med häftig andning etc
Svar på tråden Kvinnor/Tjejer 45+, blir ni spontant kåta?