Har du klankat ner på nåns kropp
eller förlöjligat honom som man, eller henne som kvinna? Din avsikt var tydlig, du ville trycka till personen och håna.
eller förlöjligat honom som man, eller henne som kvinna? Din avsikt var tydlig, du ville trycka till personen och håna.
Nej, normat funtade människor gör inte det. Du har/har haft dysfunktionella relationer till tex familjemedlemmar. Det är därför du har upplevt sånt.
Ni som inte ser eller tror att tjejer klankar ner på mäns kroppar och hånar män, ni tror väl att män som upplevt det bara är överkänsliga och inbillar sig saker.
Det är som några kvinnor skrev, de tycker de ska få håna mäns utseende. Det är bara kul, och han ska kunna skratta åt sig själv, inte ta sig själv på så stort allvar. Varför är det inte lika kul om män hånar kvinnors utseende? Varför kan hon inte skratta åt sig själv, känner sig påhoppad, och varför tar hon det på så stort allvar?
Jag läste en artikel för inte så längesen, som en kvinna skrev. Hon hade också sett hur kvinnor i media får håna mäns utseende. Jag har försökt hitta artikeln, men inte lyckats än tyvärr. Jag har för mig att exempel var en kvinna som hånade en man som var tunnhårig, "man förstår att det inte blir nåt ligga där" hade hon sagt.
De som klankat ner på andra och sen säger att man inte kan älta gammalt, använder det som en ursäkt. De behöver inte ta ansvar för allt som de sagt.
Skulle aldrig falla mig in och jag kan inte minnas att jag någonsin mött en vuxen människa, man eller kvinna som gjort så heller.
Ts, du måste försöka sluta se enstaka individers dåliga beteenden och bristande sociala kompetens som en sanning för hur andra beter sig. Ja, du har fått några dåliga äpplen men det gör inte resten av oss ruttna. De flesta vill inte såra andra människor.