Tidig utlösning ibland. Tänker jag fel...?
Som rubriken säger. Tidig utlösning ibland.
Jag funderar på detta ofta. Kanske för ofta och tänker att jag behöver lyfta detta med förhoppningen att få "tips" kring det hela. Jag skäms nästan lite men jag måste, för min egen självkänslas skull.
Har sedan snart 1,5 år tillbaka världens finaste flickvän. Vi har det toppen på alla plan. När det gäller sexlivet är det helt fantastiskt!
Jag var tidigare gift i 16 år där sexlivet var nästintill obefintligt. Man pratade inte sex, hade man det var lampan släckt. Jag fick aldrig utlopp för mina känslor eller tankar. Försökte jag prata ?igång? henne eller göra annat fint så "tänkte man bara på sex".
Idag är jag på en helt annan plats och jag älskar det.
Jag har tillsammans med min flickvän fått uppleva nytt och kul och super fint på alla plan.
MEN? det här med att komma för tidigt.!!
Jag är snart 45 och alltid ?redo och sugen?. Vårat sex och allt runtomkring är som sagt topp!
Jag har dock hakat upp mig på det här med att komma för tidigt ibland. Vissa tillfällen 7 ggr av 10 typ, så ?håller? jag länge nog för att jag själv inte ska klanka ner på mig själv.
Men vissa gånger kommer jag efter några minuter. Och det har blivit en negativ sak där jag känner och är rädd att jag inte ska duga eller räcka till. Är rädd att det ska bli ett riktigt hjärnspöke av det. Om det inte redan är det.
Jag har tagit upp det med tjejen, som förstår vad jag säger men som blir störd på mig för att hon tycker att jag överdriver. Hon anser att allt är helt ok och hon är nöjd och skulle säga till om hon inte var det. Och med att "säga till menar hon att hon vet att jag kan komma igång igen och ha mer sex kort efter utlösning.
Jag hade innan jag träffade henne kanske en något skev uppfattning av sex och att en utlösning var målet och sedan var det över. Eller snarare, vi hade sex men inget mer. Det var bara rakt på och trist. Så var det med mitt ex.
Min nuvarande tjej tycker inte att man "måste" ge och ta. Hon kan vid vissa tillfällen njuta av att jag får komma och hon har inga krav på att själv behöva det. Sedan kan det givetvis vara omvänt, jag ger henne ex. oralsex och allt är bra.
¨Jag måste bara komma över känslan att inte "hinna klart".
Är så rädd att inte duga.
Testar att köra kegelövningar och så. Har även testat fördröjningsgel/spray som förvisso fungerar men det tar bort möjligheterna till spontana "vi gör det nu" tillfällena.
Så.. med allt detta sagt. Tjejer, Kvinnor, Män.. Jag tror att jag behöver lite stöttning här. :)