Inlägg från: Anonym (Dickie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dickie)

Suga kuk

Anonym (maneater) skrev 2024-03-02 07:30:41 följande:

Jag älskar att slicka och uppvakta en stabil manslem före, under och ibland efter sex. Det tänder mig för mannen jag ska träffa idag är kukarnas oxfilé.

Haha, vad är en kukarnas oxfilé?
  • Anonym (Dickie)
    Anonym (0-2 ggr om dagen) skrev 2024-03-02 07:45:28 följande:

Det blir 0-2ggr om dagen, med kanske ett snitt på strax över 1 gång om dagen. Både för att han gillar det och för att jag vill. Det känns bekräftande, som något jag är bra på och det fungerar även ångestlindrande på mig.

Tror många kvinnor gillar det just pga den bekräftande aspekten. Min erfarenhet är att de flesta kvinnor tycker om att suga.
  • Anonym (Dickie)
    Anonym (maneater) skrev 2024-03-02 16:06:18 följande:
    Stor och tar lång tid att sätta i sig?  // Oskyldig 

Men jag har aldrig haft en man som inte räcker till, detta är bara en bonus.
    Tidsaspekten för snarare tankarna till en rejäl bit högrev.
  • Anonym (Dickie)
    Anonym (Maja) skrev 2024-03-02 15:22:59 följande:

Jag älskar att suga! Gärna en modell större men inte fööör stor. Då blir det snabbt jobbigt i käkarna. Jag gillar kladdet, killens reaktion och avslutar gärna med att suga tills killen sprutar. Det ger iaf mig en egoboost och jag går igång på det. Killen jag har nu laddar om på bara några min så då kan jag suga tills han kommer, bli kåt av det och ändå få knulla sen.

Yngre kille med fantasier som skriver så här. Märks bland annat på ordvalen.
  • Anonym (Dickie)
    Anonym (maneater) skrev 2024-03-02 18:54:24 följande:
    Jag är en liten kvinna med stort begär. 
    Ni är de bästa.
  • Anonym (Dickie)
    Anonym (Milla) skrev 2024-03-23 09:44:27 följande:
    Jag har aldrig provat att suga 
    Men varför?
Svar på tråden Suga kuk