Inlägg från: Anonym (Utan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Utan)

    Suga kuk

    Anonym (3) skrev 2024-03-03 10:01:17 följande:
    Jag håller med. Synd om alla som tycker om oralsex men aldrig får det av sin partner.
    Jo, jag skulle vilja uppleva det, men frun gör det inte. För henne är det förknippat med press och tvång med en tidigare pojkvän.
  • Anonym (Utan)
    Anonym (3) skrev 2024-03-03 01:47:45 följande:

    Blir mycket oftare avsugningar och slick här än trist in-ut-sprut
    Sväljer gärna satsen då det är smidigast. Som extrakrydda gör jag gärna prostatatömning ihop med avsugningen då och då, mannen jag är ihop med nu verkar inte så pigg på det och det är okej det med.
    Men skulle aldrig vilja vara ihop med en man som mest vill  penetrera och inte är lika pigg på att få och ge oralsex. Vi skulle inte vara kompatibla sexuellt.


    Hur gör du prostatatömning?
  • Anonym (Utan)
    Butler skrev 2024-03-03 22:22:20 följande:

    Det har jag aldrig varit med om. I mina relation har jag givit mer än jag fått. Bor i Östergötland där folk är pryda och präktiga.
    mvh drom06 på kik


    Du har aldrig blivit sugen, eller aldrig fått prostatamassage?
  • Anonym (Utan)
    Anonym (3) skrev 2024-03-03 20:50:25 följande:
    Suger samtidigt som jag först masserar utanpå anus med glidmedel eller mycket saliv för att sen för upp ett finger, oftast höger långfinger. Masserar lätt med fingret mot prostatan som sitter mot könet en liten bit in. Man känner den lätt då den inte är lika mytisk som kvinnans g-punkt. När mannen kommer så drar prostatan ihop sig samtidigt som han ejakulerar. 
    Enligt de jag gjort det på så ska det vara en orgasm helt utöver den vanligaOskyldigSkrattande
    Det låter helt fantastiskt. Grattis till de män som har fått ha dig.
  • Anonym (Utan)
    Anonym (Milla) skrev 2024-03-04 07:22:39 följande:
    Jag har ingen lust att suga helt enkelt.
    Jag är 30+
    Och mannen nöjer sig med det?
  • Anonym (Utan)
    Butler skrev 2024-03-04 07:27:21 följande:

    Jag tycker man skall eftersträva jämlikhet. Ger man så får man 😀


    Ska man tolka ditt tidigare inlägg som att du ger oralt, trots att du inte blir sugen?
  • Anonym (Utan)
    Anonym (Milla) skrev 2024-03-04 07:42:24 följande:
    Det gör han 
    Ok. Jag "nöjer mig" också utan, men känner en stark lust att få pröva på. Men man kan ju inte få allt, och måste respektera om inte partnern vill. Har du aldrig provat?
  • Anonym (Utan)
    Anonym (3) skrev 2024-03-04 08:05:33 följande:

    (utan): Tack, antar jag:) Även om långt ifrån alla varit intresserade av att ta emot på det sättet.


    Varsågod :) Är det bara prostatastimulans som män har avböjt, eller har någon avstått från att blir sugen också?
  • Anonym (Utan)
    Butler skrev 2024-03-03 22:22:20 följande:

    Det har jag aldrig varit med om. I mina relation har jag givit mer än jag fått. Bor i Östergötland där folk är pryda och präktiga.
    mvh drom06 på kik


    Varför skulle folk i Östergötland vara mera försiktiga på detta område? 
  • Anonym (Utan)
    Anonym (3) skrev 2024-03-04 10:26:12 följande:
    Sveriges sektmekkaSkrattande jag antar personen menar att den bor på gränsen mot Småland iaf? 

    Angående det andra du frågade så verkar de flesta män vara rätt lössläppta och alltid lika villiga om det vankas mun eller kön:D
    Ok. Lite småländskhet som går över landskapsgränsen :)
  • Anonym (Utan)
    Anonym (Milla) skrev 2024-03-23 09:44:27 följande:
    Jag har aldrig provat att suga 
    Ok. Tror du att du kommer att ändra dig så att du vill testa någon gång?
Svar på tråden Suga kuk