• Jim84

Suga kuk

Anonym (Fobi) skrev 2024-03-02 11:15:59 följande:

Ja tjejen har kladdfobi, och den är sjukt stark. Är ärligt ett helvete men jag älskar henne mer än nått annat. Hon kan därför inte suga då det kan komma försatts. Samma med att runka. 

Det är inte att man inte blir avsugen som är det jobbiga utan att man inte kan göra mycket räcker att man är lite blöt eller svettig. Kanske från sexet i sig eller om man tvättat händerna/dushat/varit ute i regnet/diskat Ja allt. Och då får hon i stort sätt en panikattack när man tar på henne. Blivit bättre och tål att man kan nudda hennes ben men det är typ det. 

Hon har aldrig funderat på terapi? Låter ju oerhört besvärligt.
  • Jim84

Det är ju en definitionsfråga, det där med att bli avsugen. Att hon går ner på mig under sex är regel snarare än undantag. Däremot inte alltid hon ger mig en fullbordad avsugning, dvs tills jag når orgasm. Men kanske en eller ett par gånger i veckan ändå.

• Jim84

Förut använde vi inte preventivmedel och då brukade jag ofta komma i hennes mun. Hon tycker om att suga och jag gillar att komma så, så det funkade bra. Numera använder vi p-medel och då kommer jag mer sällan så.

Svar på tråden Suga kuk