Noveller - hur?
Använder ni erotiska noveller i sexlivet? Hur?
Lyssnar tillsammans på ljudnoveller?
Läser för varandra?
Läser tillsammans?
Annat?
Använder ni erotiska noveller i sexlivet? Hur?
Lyssnar tillsammans på ljudnoveller?
Läser för varandra?
Läser tillsammans?
Annat?
Jag tycker inte om att läsa random sexnoveller. Det är lika upphetsande som att dammsuga för mig. Att skriva sexnoveller, däremot, är min grej. Då skriver jag novellerna/fantasierna till någon som jag har lärt känna väl och har kemi med. Om mannen blir upphetsad av det jag skriver så skriver jag ännu fler noveller/fantasier. Min belöning är att läsa om hur upphetsad mannen blir av mina fantasier 🔥
Brukar skriva själv. Kul att få utlopp för fantasier på det sättet och kunna ta ut svängarna lite. Bara lagt upp en men den blev den mest omtyckta den månaden så det har väl kanske hindrat mig att lägga upp fler, svårt att toppa och man är ju ens värsta kritiker. Har ett ex som brukar korrekturläsa och ge input däremot.
Jag skriver sexnoveller. Gärna om folk jag känner och har någon som helst kemi med. Jag har skrivit en del och blir själv upphetsad av att den som läser blir upphetsad.
Jag tycker inte om att läsa random sexnoveller. Det är lika upphetsande som att dammsuga för mig. Att skriva sexnoveller, däremot, är min grej. Då skriver jag novellerna/fantasierna till någon som jag har lärt känna väl och har kemi med. Om mannen blir upphetsad av det jag skriver så skriver jag ännu fler noveller/fantasier. Min belöning är att läsa om hur upphetsad mannen blir av mina fantasier 🔥
Jag läser gärna sexnoveller om dom är bra skrivna. Vart kan man hitta det?
Jag läser gärna sexnoveller om dom är bra skrivna. Vart kan man hitta det?
Nu har jag läst några noveller. Man blir ju så klart upphetsad.