• Anonym (M28)

Tajta jeans

Kanske en väldigt konstig fråga men jag såg en tjej i morse med jeans som "skar upp" i grenen. Det ser inte vidare skönt ut men funderar på hur det känns för tjejer att ha på sig byxor eller annat som det på ett eller annat sätt blir friktion mot. Kan man bli upphetsad för detta?

• Svar på tråden Tajta jeans
  • Anonym (Tjej)

Nej absolut inte.
    såkert kommer nån överkåt brud svara ja här men 99.9% nej

• Anonym (Dumt)
    Anonym (M28) skrev 2024-03-05 11:40:48 följande:
    Tajta jeans

Kanske en väldigt konstig fråga men jag såg en tjej i morse med jeans som "skar upp" i grenen. Det ser inte vidare skönt ut men funderar på hur det känns för tjejer att ha på sig byxor eller annat som det på ett eller annat sätt blir friktion mot. Kan man bli upphetsad för detta?

Blir du upphetsad av skoskav?
  • Anonym (Ännu en trolltråd)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-03-05 12:09:49 följande:

Nej absolut inte.
    såkert kommer nån överkåt brud svara ja här men 99.9% nej

Överkåta tjejer = socialt handikappade incelpojkar som låtsas vara kvinnor i hopp om att få äkta kvinnor härinne att svara så att dessa töntar ska få sitt dagliga runkmaterial.

Ja, det är en dum fråga. Folk bär de kläder som finns på modet. Är inte konstigare än så. 
  • Anonym (Misstag)

Syftet är aldrig (nog aldrig? Kanske finns något undantag) att de skall skära upp i skrevet utan att de skall sitta bra så att stjärten är snygg och konturerna av skinkorna syns under tyget. 

Men när man rättar till byxorna för att röven skall se bra ut så kan det bli så av misstag. Det är antingen obekvämt eller så märks det inte utan man går och visar konturer av f..omedvetet.

Ursäkta plumpt och väldigt direkt beskrivet, men det är aldrig f...man vill visa upp i åtsittande byxor utan röven. Vill man visa F...så är det alltid övertydligt och aldrig subtilt, då är man naken, särar på benen osv. Gör man inte det är aldrig syftet att visa f...

• Anonym (B)
    Anonym (Misstag) skrev 2024-03-05 12:18:30 följande:

Syftet är aldrig (nog aldrig? Kanske finns något undantag) att de skall skära upp i skrevet utan att de skall sitta bra så att stjärten är snygg och konturerna av skinkorna syns under tyget. 

Men när man rättar till byxorna för att röven skall se bra ut så kan det bli så av misstag. Det är antingen obekvämt eller så märks det inte utan man går och visar konturer av f..omedvetet.

Ursäkta plumpt och väldigt direkt beskrivet, men det är aldrig f...man vill visa upp i åtsittande byxor utan röven. Vill man visa F...så är det alltid övertydligt och aldrig subtilt, då är man naken, särar på benen osv. Gör man inte det är aldrig syftet att visa f...

Misstag? det finns massor av selfies på insta där kvinnor visar upp sina cameltoes.
  • Anonym (Misstag)
    Anonym (B) skrev 2024-03-05 12:23:52 följande:
    Misstag? det finns massor av selfies på insta där kvinnor visar upp sina cameltoes.
    Ok. Men det är en helt annan sak. Vet du hur det går till? Jo det går till såhär att man fått intryck av eller direkt uttryckta önskemål från sin helt manliga publik (ok 99,5% manliga publik men resterande 0,5% har precis samma önskemål som den manliga publiken ändå) att de vill se det. Så man visar upp det på bild eller kort filmklipp, och ungefär 1 sekund efter man filmat klart så rättar man till trosan/byxan så att den inte sitter så längre.
  • Anonym

Det är uppenbart att Zelda blir väldigt upphetsad av det iaf.
    Jag är man under 140 cm så jag vet.

• Anonym (Molly)
    Anonym (Dumt) skrev 2024-03-05 12:14:32 följande:
    😂😂😂 klockrent! 
  • OlgaElvira
    Anonym (M28) skrev 2024-03-05 11:40:48 följande:
    Tajta jeans

Nej, det är aldrig behagligt med kläder som skaver mot de känsliga slemhinnorna i de yttre delarna av snippan. Klitoris är väl skyddad mot kläder som skaver. Jämför med hur det skulle kännas om något vasst skaver mot ditt oskyddade ollon.
  • Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (Dumt) skrev 2024-03-05 12:14:32 följande:
    Nej, men jag kan bli det av smärtan hos tandhygienisten.

Det är mycket som är dumt här i världen och det är rätt dumt och begränsat att tro att alla reagerar som man själv gör på saker.
  • Anonym (Mr)

Tajta jeans, speciellt på tjejer med thigh gap, är urläckert. Det är liksom vitsen med tajta jeans att de följer kroppens former. Har tjejen fast rumpa så syns ju såklart inskärningen mer. Jag tror inte att tjejer går omkring och blir extra kåta bara för att deras jeans är tajta dock. 

• Anonym (Misstag)

Bara pga den här tråden gav jag mig själv cameltoe i tre olika sorters byxor. Jeans, leggings och mjuka shorts (tänk mysbyxmaterial). Jag blev inte sexuellt upphetsad av någon av dessa. Dessutom var det väldigt svårt att ens få till en cameltoe i jeans, men när det väl funkade var det mest obehagligt av de tre. Leggings är minst obehagligt. 

Svar på tråden Tajta jeans