Behöver kvinnor någonsin jobba på sig själva?
Ja du, vad kvinnor behöver jobba med beror givetvis på individen.
37 år gammal kvinna här, vad jag behöver jobba på
Träna hårt för att hålla figuren och vikten
Jobba hårt med eget företag (före det då givetvis lagt mycket tid på studier och som anställd)
Lägga mycket tid och engagemang på vänner och familj då dom är viktiga för mig.
Självutveckling då jag hela mitt liv haft svårt att få till kärleksrelationer (har fortfarande inte lyckats).
Jobbar med mitt mindset angående att jag troligtvis aldrig får egna barn/familj.
Men vad jag inte behöver jobba på till skillnad mot många av de inceltrådar som forumet nu verkar svämma över av är följande:
Har ingen offerkofta att jobba bort! Jag VET att problematiken ligger hos mig, jag har problem som gör att jag inte lyckas med mitt dejtande.
Det ligger inte i tex mitt utseende, det ligger i min personlighet!
jag skyller inte det på män, inte på samhället, det är ingen annan än jag själv som bär ansvaret.
och allt jag lägger jobb på är för MIN skull, det gör att jag är nöjd med mitt singelliv med väldigt fina vänner, givande jobb och roliga fritidsintressen.
Partner och barn är grädde på moset, inte något mitt liv står och faller med Och framförallt är det ingen rättighet.
PS: De män jag fallit för har inte varit varken särskilt snygga eller framgångsrika. De har vart vanliga män med vanliga knegarjobb men med en härlig personlighet.