Anonym (Big dick) skrev 2024-03-10 02:14:47 följande:
Fontänorgasm är ju alltid det främsta målet, den ska framkallas hårt och våldsamt gärna mot tjejens vilja även fast hon tydligt visar att hon vill, det ska spruta ner killen som en dusch och vara blött och kladdigt överallt.
Har man inte fått byta lakan minst en gång under sexet så är det värdelöst.
Mina tjejer får oftast sprutorgasm när jag tar dom med min lille vän John Rambo på 26 cm, inte så våldsamt för då sprutar det nästan för mycket utan lagom är bäst. Ibland stryper jag nästan ut tjejen så hon svimmar samtidigt.
Extrapoäng tillkommer om man lyckas slicka i sig majoriteten av vätskan (inte kisset det är viktigt).
Senaste tjejen som sprutade mig i ansiktet hade min lille Rambo långt ner i halsen när hon kom, kunde inte riktigt avgöra om hon försökte säga att hon inte fick luft eller helt enkelt njöt....
Fördelen med att stå över henne på det sättet är att jag kommer åt att pulla hennes bakre hål samtidigt. Det gör mig ordentligt hård!
Ug. Har träffat några med samma mindset som du. Aldrig mer än en gång, någon gång har det blivit en örfil innan jag gått och en gång tog jag även hans växel på en hallbyrå på väg ut som kompensation för min tid.