Inlägg från: Anonym (Snickarn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snickarn)

Fontänorgasm

En berättelse från mitt liv. Träffade min nuvarande sambo för några år sedan och hon var då i slutet av 40 årsåldern. Hon hade försökt få en fontän på egen hand men inte lyckats så hon hade gett upp och trodde att det inte var möjligt. Jag har länge drömt om att kunna ge en och får väl medge att jag kollat klipp på hur man gör, jäkligt upphetsande. Första gången vi träffades så hade vi sex som vanligt och låg efteråt och pratade och kom in på fontän och orgasm. Hon berättade att hon aldrig fått någon men var lite avis på en kvinnan i ett par hon träffat tidigare. Det samtalet fick mina tankar att börja snurra men sa ingenting då om att jag "gått teoretiska utbildningen". Nästa gång vi träffades så hamnade vi plötsligt i läget att hon låg ned på rygg och jag på knä på hennes sida och kysste och sög på hennes bröstvårtor vilket hon verkligen gillar. Smekte hennes fitta samtidigt och förde in lång och ringfinger och förde dem nedåt mot madrassen till och uppåt mot framväggen/g punkten hårdare och hårdare, snabbare och snabbare. Hörde på hennes andhämtning och ljud att det här var något hon gillade. Jag ändrade ställning till att böja mig över hennes mage för att få maximal kraft i min handrörelse samtidigt som min handflata gned mot hennes klitoris. Så plötsligt släppte allt för henne, tömde allt hon hade i sängen, över min underarm och en del i mitt ansikte. Efteråt låg hon darrade och fnissande om vartannat, några tårar kom också. Alltså vilken upplevelse för oss båda, både kroppsligt och själsligt, att få ge henne sån njutning som hon trodde var omöjligt. Vi bor tillsammans idag 😄😉

Svar på tråden Fontänorgasm