Fantasier
Jag har många fantasier. De jag inte kan släppa, utan som återkommer, skriver jag ner till en novell och publicerar på Erotopia. Bästa stället för egna och andras sexfantasier!
Jag har många fantasier. De jag inte kan släppa, utan som återkommer, skriver jag ner till en novell och publicerar på Erotopia. Bästa stället för egna och andras sexfantasier!
Om man orkar vänta flera månader på att få en novell publicerad ja, och flera veckor på att få en kommentar godkänd.
Det som finns på Erotopia är kontakt mellan författare och läsare.
På sexnovell är det helt omöjligt, eftersom det tar ca en månad innan kommentaren man skrivit syns, och om någon ska svara på den tar det ytterligare en månad, och då kommer ingen lägga märke till att man svarat. Det är en helt död sida, envägskommunikation. Det har legat samma noveller på startsidan i 40 dagar, ingen av den har en enda kommentar.
Jag har fler visningar på mina noveller på sexnovell (över 30 gånger fler, i snitt), men fler som interagerar på Erotopia. Som författare skiter jag i om jag har 1500 eller 50 000 visningar på en novell, om jag får 7 kommentarer på den med färre visningar och tre kommentarer på den med många (som jag inte får se förrän i snitt 4 månader efter att jag skrev färdigt novellen). .