• Anonym

Hur överraska sin sambo?

Jag behöver lite tips på hur man kan överraska sin sambo eller göra lite mysigt för oss båda så här i helgen när vi båda är lediga. Jag känner att vi inte har haft någon som helst tid för varandra p.g.a. våra jobb. Men nu är jag så uppfinningslös och har inga idéer.

Några tips?

• Svar på tråden Hur överraska sin sambo?
  • Jenniefager

Jag tänkte samma sak för ett tag sen. Och då överraskade jag honom med en helg i Jönköping. Låter kanske inte som världes mest romantiska satd att vara i, men eftersom ingen av oss vart där och det inte var så stort så var det ju bara vi två och det var hur mysigt som helst!
    Så det rekomenderar jag!
    Eller en annan sak jag brukar göra är att köpa lite "finare" underkläder och överraska med efter, kanske en myskväll med levande ljus!

• Anonym

Tack för tipset! Det är verkligen inte lätt när man känner paniken över att "nu eller aldrig"!! Här sitter jag med orakade ben och han är hemma om 30 minuter. Nu hoppar jag in i duschen!

• Anonym

Hej där!

Kanske skulle du kunna börja med att tappa upp ett skumbad åt er båda för att sedan bjuda på en god middag med tända ljus och ett gott vin till. En ostbricka med kex och gott vin är också en tanke som kom upp (om du undrar kallar inte jag det sistnämnda direkt för middag så det var därför jag tog upp det speciellt). Efter det är en idé att sätta på dig något som han älskar och på det viset förföra honom (antar att det är det du tänkte eftersom du lägger tråden under sex och samlevnad). Nu vet jag inte vad ni gillar men en mysig p-film eller -tidning är ett förslag om du känner att du vill göra något mer. Om någon funderar varför jag är anonym så är det för att detta är min egen "smak" vilket säkert är underförstått iofs, tycker det är för privat att diskutera öppet om.

Något annat som är sååå mysigt är att först gå ut tillsammans i solnedgången och bara gosa innan man gör något annat. Det har i alla fall satt igång känslorna på det speciella sättet för mig och min respektive.

• Jenniefager

Oj, missade att det redan var helg! Har vart ledig i två dagar och jobbar nu. Känns alltså som måndag!
    Men med kort varsel finns det ju en hel del saker att överraska med..;)
    Ha en trevlig kväll!

• Anonym

Jisses, jag missade också att det redan är helg, är arbetssökande så det är nog därför. Det krävs ju förstås en massa planering för det jag nämnde, kanske kan göra det i morgon eller på söndag? Ha en mysig kväll!

• Anonym

TS här!

Ja, det är ju redan helg...sista minuten som vanligt! Haha!! Jag bara tänkte att det kanske finns råd i allmänhet eftersom vi har några dagar tillsammans nu. Jag har slutat mitt sommarjobb och sambon har lyckats få ledigt även han. Nu har jag i allafall nyrakade ben!! Haha!! TACK alla för råd!! Synd att man inte har äl........jaja!!

Svar på tråden Hur överraska sin sambo?