• Anonym (Never again)

Varför så arg

Kortfattat: Stormigt förhållande. Ingen kommunikation och därmed mkt missförstånd. Hon gjorde slut plötsligt. Jobbigt men rätt. 2 veckor senare visade hon gravid. Jag var pappan enligt henne. Jag ville ställa allt tillrätta. Vi började umgås jättemkt. Tänkte vi var på gång igen dock fortsatt ingen kommunikation. 

Barnet kom. Hon agerade väldigt konstigt, avståndstagande. Dock sex. Barnet 2 mån hon gjorde slut igen. Jag höll mig fast, tyvärr. Hon ny lägenhet, jag fick nyckel(?)
    Umgänge alla vi 3 ihållande, komma och gå som vi ville till varandra. Vv sedan barnet var 6 mån. Barnet fyllde år. Jag överraska henne även om det var min barnvecka. Vi gjorde så och jag hade nyckel och var välkommen för umgänge, laga förhållandet(?) även på min barnvecka. Hon låg då med en annan kille. De hade hållt på några veckor sa hon. Smugit för min skull sa hon. 

• Svar på tråden Varför så arg
  • Anonym (Never again)

Fortsättning....
    Jag bestämde där och då att klippa alla band förutom om barnet fast jag blev besatt av VEM hon "bedrog" min med. Hon menade att hon varit singel hela tiden och hade sex med vem hon ville. Vad hon och jag gjort 2 år bekom henne inte. Hon berättade då jag kom på henne att det var bara sex. Dock hade han träffat vårt barn sa hon. Gränslös är min uppfattning. 

2-3 veckor senare hade hon en ny men nu var det seriöst sa hon. Den nya hade träffat vårt barn sa hon. Gränslös!! 

På den vägen är det och jag har som sagt brutit kontakt utom då det gäller barnet. Erkänner jag höll mig fast FÖR länge pga barnet. Idag några år senare agerar hon VÄLDIGT argt. Jag fattar inget...Varför är hon arg. Är hon inte kär och bekymmersfri(?) Ny "pappa" till barnet osv. 

Jag agerar noll kontakt förutom kontakt om barnet. Min reaktion är nog inte ovanlig efter det som hänt men jag kan inte förstå henne.

Någon hobbypsykolog som kan förklara?

• Shameless

Ingen aning varför hon agerar som hon gör, troligtvis är hon bara en väldig trasig människa. 
    Men om jag vore dig så skulle jag ta ett faderskapstest för hon verkar inte vara att lita på. 

Svar på tråden Varför så arg