• Anonym (Chat)

Hur kontaktar man support för ChatGPT???

Har ett konto för ChatGPT4, och har hittat att det ska finnas en knapp som det står "Help" på när man loggar in, där man kan kontakta support, men jag hittar ingen sån knapp. Har hållit på att försöka få tag i kontaktinfo i över en timme nu, och börjar bli rejält trött på skiten... finns det nån vänlig själ härinne som kan upplysa mig om hur jag kan kontakta supporten????

• Svar på tråden Hur kontaktar man support för ChatGPT???
  • Anonym (Chat)

Ingen som vet?

• Core
    Trent skrev 2024-03-13 23:50:55 följande:

Fråga ChatGPT.

Jag provade, varsegod TS 

För att kontakta supporten hos OpenAI, det bästa sättet är att gå via deras officiella hemsida och leta efter en kontakt- eller supportlänk. Där kan du oftast hitta information om hur du kan nå dem, antingen via ett kontaktformulär, e-post, eller någon form av chattjänst. Om du använder en specifik produkt eller tjänst från OpenAI, som ChatGPT-appen, kan det även finnas en hjälp- eller supportsektion direkt i appen eller programvaran.
  • Anonym (Chat)
    Trent skrev 2024-03-13 23:50:55 följande:

Fråga ChatGPT.

Det var det första jag gjorde...
    Core skrev 2024-03-13 23:57:31 följande:
    Jag provade, varsegod TS 

För att kontakta supporten hos OpenAI, det bästa sättet är att gå via deras officiella hemsida och leta efter en kontakt- eller supportlänk. Där kan du oftast hitta information om hur du kan nå dem, antingen via ett kontaktformulär, e-post, eller någon form av chattjänst. Om du använder en specifik produkt eller tjänst från OpenAI, som ChatGPT-appen, kan det även finnas en hjälp- eller supportsektion direkt i appen eller programvaran.
    Mm, exakt - jag provade också (det var som sagt det första jag gjorde) och fick ungefär samma sak som du, vilket inte hjälpte mig ett dugg; jag har letat som en galning på deras hemsida utan att hitta nåt... kan mkt väl vara jag som är blind iofs, men det gör inte problemet mindre. Tack ändå för att du försökte 🙏
Svar på tråden Hur kontaktar man support för ChatGPT???