ofostrig graviditet/ vindägg
Jag är så ledsen för er skull. jag har varit i precis samma situation. Vi hade försökt i mer än ett år och fått hjälp med medicinering för att stimulera ägglossning när jag blev gravid, men på ultraljud i vecka 9 såg man två tomma hinnsäckar, så ofostrig tvillinggraviditet. Fick ett nytt ultraljud någon vecka senare som visade samma sak och fick då cytotec för att frambringa ett missfall. Det var en hemsk upplevelse hela situationen, som jag inte önskar någon annan. Både jag och min man var otroligt ledsna.
jag hade graviditetssymtom som ömma bröst osv. Eftersom det var första gången jag var gravid var det svårt att veta och jämföra med något annat. Men man kan absolut känna sig gravid, har ju graviditetshormoner i kroppen trots att det inte finns något foster.
jag hade en långdragen blödning efter cytotecbehandlingen, men när den väl var över blev jag gravid igen på tredje försöket och har nu en snart femårig pojke här hemma. Är faktiskt gravid med tredje barnet nu. stort Lycka till till dig och er