• Anonym (hmm)

Lämna min fru för chansen att få ett barn?

Anonym (Tom) skrev 2024-03-15 21:41:14 följande:
    Jag är 43 år.

Nej jag räknar inte med att allt skulle vara fixat på en gång, men jag har aldrig haft större svårigheter med kvinnor och märker att det är några 30+ kvinnor på jobbet som är flirtiga. Är inte alls intresserad. Men det känns inte som tåget har gått för min del.

Tyvärr har hela barnlösheten skapat stor sorg mellan mig och min fru. Vi har fått begränsa vårt umgänge då hon inte klarar av att umgås med vänner som har familj lika ofta. Vi är inte så fysiska med varandra längre.. kampen gjorde oss inte starkare.. tvärt om så skapade det en massa sorg och oro. Jag var nära att mista henne i ett missfall som kunde ha slutat riktigt riktigt illa. Det skapade ett stort trauma. 

Jag längtar efter kärlek och passion. Att få bilda familj med en kvinna som jag känner mig nära med..

Men jag känner plikttrohet att jag måste stanna med min fru. För annars är jag en riktig skitstövel.. Men jag orkar inte satsa på något som trasats sönder så mycket. Längtar efter ett lätt liv där kärleken flödar och hon vips hux flux blir gravid utan massa problem,

Och jag kanske aldrig får det. Men bör man försöka få det eller stanna? :( 
    Vadå ska du sätta ut en annons att nästa kvinna du blir tillsammans med SKA vilja och kunna skaffa barn med dig och gärna inom några veckor eller högst ett år innan du själv blir för gammal?

Vilken jäkla kass kvinnosyn du har!  
    Jag tycker du ska göra din fru en stor tjänst och lämna henne IDAG! och aldrig mer kontakta henne under hela ditt miserabla liv!
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-03-15 22:22:10 följande:
    Så TS ska stanna i en kärlekslös relation bara för att det är synd om hans fru? Annars är han en skitstövel?

Vilken kass manssyn du har.

Ingenstans har han skrivit att han letar avelsko. Han verkar inse att det inte finns några garantier för vare sig kärlek eller barn. Men lämnar han det nuvarande dödsdömda (?) förhållandet har han i alla fall en chans att finna kärlek och lycka med någon annan. Med eller utan barn. Och hans fru får också chans till kärlek på annat håll.
    Nej han ska verkligen INTE stanna hos sin fru! Då missuppfattade du verkligen vad jag skrev!

Han borde gjort henne en tjänst och lämnat henne ifred för länge länge sen!
    Så att HON kunde hittat en riktig MAN istället för en jäkla crybaby som han verkar vara bara för att han inte får en egen bebis att leka med.

JO han skrev precis att han ville lämna sin fru PGA att hon inte hade lyckats avla fram ett barn ÅT HONOM..

Ett riktigt jäkla EGO..

Den kvinna som får honom efter han dumpat frun pga att hon inte är fertil...kan skatta sig lycklig enligt dig eller? Som måste pressa fram en stor jättebebis ur vaginan för att duga, för annars så kommer han ju tröttna på henne också förr eller senare!

Hur länge ska han söka efter en avelsko? Tills han är 80 år kanske? Vad är poängen? Det finns tillräckligt med föräldrarlösa barn som han kan donera pengar till för att lätta sitt samvete (eller det samvetet han nu tror sig ha)

Du verkar inte veta mycket om män förresten..Män SKA man hålla kort och bestämma över.. Annars blir dom som TS -med uppblåsta egon och det blir ingen normal kvinna lycklig över 😂 
  • Anonym (hmm)
    Less is more skrev 2024-03-15 23:08:18 följande:
    Vilket barnsligt svar
    Jag tycker du kom med ett ännu barnsligare svar...😂 

Att du ens tror att det finns många kvinnor som vill ha en sån skitstövel!?
    Jaha skulle du vilja överta en man som just ratat sin egen fru bara för att hon inte fött fram ett barn till HONOM som han kunde leka med eller?
    Och ditt ännu barnsligare svar på att han och hans nya avelsko kunde skaffa barn med 2 lesbiska kvinnor?? 

Hallå? Lever du i verkligheten eller?

Han är inte ens en riktig man, för en riktig man skulle aldrig någonsin bete sig så illa mot någon dom säger sig "älska" så han ljuger ju redan där.Han hatar sin fru, men det kan han tydligen inte erkänna ÄN.
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Tom) skrev 2024-03-16 22:27:04 följande:
    Skulle säga att jag aldrig blivit så uppvaktad och flirtad med som när jag passerade 40. Av yngre kvinnor. Att vara en gift man på 43 med hög lön, se ok ut och ha sociala skills verkar vara vad många kvinnor på 30-35 spannet söker.

Så är inte orolig att inte hitta någon. Rädslan är snarare att inte hitta någon som jag blir kär i och kommer älska..
    Har du inte skiljt dig från din stackars fru än så att hon kan hitta en riktig man  istället för dig som beter dig som en crybaby!?

Om du är så säker på att en kvinna verkligen vill bo med dig, vill föda fram ditt barn och förstöra sin vagina på köpet- utan att du kommer vara ett dugg tacksam-efteråt iaf..Så är det väl bara ta första bästa avelskvinna..

Om du inte är helt bakom flötet så borde du förstå skillnaden på kvinnor som gillar att flirta och kvinnor som är seriösa och vill ha en familj..

Bara för att lättfotade kollegor eller andra tjejer flörtar hej vilt med dig och alla andra gamla gubbar som dom gillar att hetsa upp, så betyder inte det att dom vill skaffa BARN med dig eller någon annan gammal gubbe det måste du väl ändå fatta, eller?

Du ser ju ändå bara unga tjejer som någon som ska föda DIG ett barn- bara för att du inte klarar det själv-- klarade du det själv så skulle du inte ens vilja ha sex någon gång mer, eller hur. Så du vill ju BARA ha en tjej så att hon kan klämma fram en unge..

Du beh inget barn, du kan ta hand om dig själv istället..Eftersom du själv är en jättebebis så har du ju redan en bebis att ta hand om..Dig själv.

Men steg ett, lämna din fru ifred!
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Man) skrev 2024-03-17 14:44:11 följande:

Har så svårt att förstå detta. För mig kommer min flickvän före alla eventuella barn, eller andra personer som inte ens existerar. Men jag antar att vi alla är olika.

Självklart sätter man dom som man redan känner och som framförallt REDAN lever före alla EVENTUELLA barn, släktingar, vänner, partner, osv osv.som man kanske, eller kanske inte ens kommer träffa på i framtiden..

Saknaden för stackars TS verkar inte bero pga barn längtan alls, utan det låter mycket mer som om han inte tycker om sig själv och därför vill ha mer närhet och SEX.

Ts det har ingenting med barn att göra! Det har med ditt eget trasiga liv, trasiga sexliv och dåliga självkänsla att göra att du "måste" ha ett barn, men tyvärr ett barn kan inte göra dig lycklig!

Är du verkligen så ego TS så att du tycker att det är upp till ett oskyldigt barn att göra just DIG lycklig?

Man bör inte ens skaffa barn förrän man kan leva utan dom som en hel människa och inte känner ngr måsten att skaffa barn..DÅ är du redo att skaffa barn, men inte förrän du älskar dig själv..

Hur kan du älska ett barn om du inte ens älskar dig själv först TS?
    Eller älskar du dig själv så pass mycket att du alltid gör det bästa för dig själv?

Isåfall så borde du veta vad som var rätt att göra mot/med dig själv vid det här laget..(om din fru är så okänslig som du skriver) så är det väl bara att droppa henne..

Men gör du det BARA för att du vill avla av dig så kommer du få en stor chock dom flesta svenska kvinnorna i "ditt åldersspann" har REDAN barn.. eller vill INTE ha barn..

Så det du tänker på indirekt - utan att du vågat uttala det i tråden- är import av utländska kvinnor (från tex Thailand) som faktiskt är en vanlig syn på kvinnor av incels här på FL..
    "ja men jag är man och hittar jag ingen svensk kvinna som vill ha mig/vill ha barn med mig så åker jag till Thailand, för dom tar hand om oss män minsann"

Det är ett helt annat ämne iofs, men det är vedervärdigt att vilja importera fattiga kvinnor från andra länder bara för att ni vill avla av er eller är incels.
Svar på tråden Lämna min fru för chansen att få ett barn?