BIM april 2024
Nu kom mensen 😓
Nu kom mensen 😓
Men nej, fick älflytningar nu igen. Herrejösses. Tog ett test. Det blinkar. CD23. Helt galet ju. Tog faktiskt ett gravtest nyss med för jag har ju haft älsymtom så länge/ofta denna månad. Så ville iaf kunna utesluta det. Det var totalt negativt. (Ej tidigt test dock). Så antar äl är väääldigt sen denna månad. Uppdaterar sen när det är över. Om jag ens får äl denna månad. Verkar ju inte så :/ Fick fast gubbe 22/3. Men sen älsymtom igår 25/3 igen. Köpte nya ältester igår och på morgonen var det rund ring (förväntat då det var ett nytt test och den tydligen samlar info om ens hormoner då om jag fattade det rätt) men sen blinkande idag igen. Och fortsatta älsymtom idag igen. Vi orkar snart inte mer denna månad 😅 Aldrig varit med om så här förskjuten äl... CD23 liksom. Hållt på sedan CD11. Borde snart vara dags för mens ju. Men har tydligen inte ens haft äl än. Förstår inte mig på min kropp just nu. Får kanske inte äl denna månad.
Hej!
Jag och sambon har försökt i snart 1,5 år.
idag är min mens 8 dagar sen och jag fick detta supersvaga streck, vad tror ni kan det vara positivt?
//