BIM april 2024
Jag är redan inställd på att det inte tog sig nu heller. Så funderar på det här med tempning. Vilken cykeldag ska man börja tempa? :)
Jag är redan inställd på att det inte tog sig nu heller. Så funderar på det här med tempning. Vilken cykeldag ska man börja tempa? :)
Då min mens kom i förrgår så hoppar jag in i denna tråden istället och hoppas på nya tag!
Däremot är jag lite nyfiken, vet att fler har behövt genomgå en operation för utomkvedshavandeskap här inne och undrar om eran mens varit som vanligt eller har den varit annorlunda? Jag har alltid haft mens 4 dagar men nu höll den bara i 2 dagar? Igår kväll så va den redan borta?! Känns väldigt kort men kanske kan bli så när kroppen hittar tillbaka?
Uppdaterad BIM
Tiden fram till ägglossning är så himla lång.. Och väntan på graviditet känns så avlägset.
Kan bli så ledsen när jag tänker tillbaka att jag blev gravid i februari och va så himla lycklig över att få en höst/vinter bebis .. Men så slutade de i operation och inser ibland att jag inte kommit över den förlusten :( Tänk så kan vi inte bli gravida igen .. Usch dessa hjärnspöken är för jävliga..
Svartahallon och Mariiiak94, jag känner EXAKT som ni.
just nu väntar jag på ÄL och är hoppfull. men jag vet hur nedslagen jag kommer att bli om inget händer den här månaden heller. Och går och funderar på vad vi ska göra då. Jag är inte en sådan som bara kan vänta och se. Jag är för otålig. Jag funderar på att göra en spolning om det inte tar sig denna gången. Eftersom jag fick utomkvedshavandeskap så kanske det finns någon blockering. Vi får se.
man går igenom hopp, väntan och sorg varenda jävla månad. Det är hemskt.
Känner precis som er. Sen känner jag att jag kanske inte har rätt att känna så då vi ?bara? försökt i 5 månader.
Ja här var det då ingen tvekan om saken?!