Inlägg från: bebissugen91 |Visa alla inlägg
  • bebissugen91

BIM april 2024

1/4, Lusse88, 1a barnet, 5e försöket.
    1/4, Elianis98, 1a barnet, 3e försöket
    2/4, nathaliej97, tredje barnet, 3e försöket.
    9/4, bebissugen, första barnet, 8e försöket
    16/4 Fancyr, tredje barnet, 5e försöket. (prel.datum)
    18/4 Morticia91, första barnet 4de försöket

Då hoppar jag in här 😊 är bara på cd8 och redan fått blinkande gubbe nu på kvällen. Testar morgon och kväll varje dag nu fram till äl. Bör ha äl på måndag eller tisdag tippar jag på.

En häftig tanke är att om man lyckas nu, så blir morsdag en perfekt dag att berätta för våra mammor 😊 bf skulle isåfall bli 20 december vilket är en något stressande tanke 😆
  • bebissugen91

Ja vi är inne på 8e försöket nu. Blir det inget innan september så kommer vi gå till en fertilktetsklinik och kolla upp oss. Jag är 32 och sambon 36.

Ja precis, från senaste mensen första dag. 😊

Denna månaden kör vi också varannan dag fram tills positivt äl test och varje dag efter det i 3 dagar. Kul att vi är fler som kör varannan dag.

• bebissugen91
    Lusse88 skrev 2024-03-19 22:54:03 följande:
    Räknar du positivt äl test som blinkande eller fast gubbe? :)
    Fast gubbe 😊 är inne på min första fertila dag idag 
  • bebissugen91

F
    Fast gubbe nu under eftermiddagen 😊 negativt imorse. Känns väldigt bra tajmat denna cykel! Kört varannan dag så ikväll och imorgon då jävlar ska vi fånga guldägget!

• bebissugen91

Lusse88 - vad tråkigt 😫😫 kan vi verkligen inte hitta en lucka? Skicka iväg gästerna till butiken för ni "glömt köpa smör" 🤪

• bebissugen91
    Lusse88 skrev 2024-03-23 15:57:25 följande:

Bebissugen91: Härligt! Lycka till nu! :)
    Jag fick fast gubbe igårkväll efter 8 dagars blinkande 😅 Har väldiga äl symtom nu. Vill verkligen försöka få till det en gång efter fast gubbe. Fick bara till det under blinkandet. Vi funderar på att gå in på toaletten inatt 😅 Men då får det bli stående och det rinner alltid ut när vi gör så. Vi får se hur det blir. :)

Tack detsamma! 
    Det tycker jag verkligen ni ska göra 🤪
  • bebissugen91
    1/4 Elianis98, 1a barnet, 3e försöket
    1/4 Bär, 3:e barnet, 10:e försöket efter MF
    3/4 Madicken, 3:e barnet, 5:e försöket
    6/4 Lusse88, 1a barnet, 5e försöket.
    8/4 bebissugen91, första barnet, 8e försöket
    16/4 Fancyr, tredje barnet, 5e försöket. (prel.datum)
    19/4 Nostalgitripp, tredje barnet, 3e försöket
    27/4 nathaliej97, tredje barnet, 4e försöket

Flyttar min bim 😊
  • bebissugen91

Shit pomfritt! Håller tummarna att det går vägen för er nu 😊 själv är jag på äl +2-3 dagar nu. Tiden går seeeeegt

• bebissugen91
    1/4 Elianis98, 1a barnet, 3e försöket
    1/4 Bär, 3:e barnet, 10:e försöket efter MF
    1/4 Lugnoro, 1a barnet, 1a försöker efter MF
    3/4 Madicken, 3:e barnet, 5:e försöket
    5/4 littlewickewire, 1:a barnet, 6:e försöket
    6/4 Naniismamma, 5e barnet för mig, 1a för partnern, 3e försöket
    9/4 bebissugen91, första barnet, 8e försöket
    10/4 Lusse88, första barnet, femte försöket.
    11/4 Sand13, 5e barnet (första för sambon), fjärde försöket.
    12/4 MacBookpro, första barnet, 13 försöket
    13/4 Nostalgitripp, tredje barnet, 3e försöket
    14-15/4 Fancyr, tredje barnet, sambons första, 5e försöket.
    20/4 Juliab, andra barnet, 9e försöket, ett X
    26/4 Femman, 5e barnet, 2a försöket.
    27/4 nathaliej97, tredje barnet, 4e försöket.
  • bebissugen91

Har ickså en känsla av att det inte tagit sig denna månad heller. 
    En tanke som slog mig precis.. man ska ju kunna få en fertilitetsutredning om det inte tagit sig på 1 år. Räknar man det då som 12 försök eller som ett kalenderår? Vi började i september och september i år så lär jag ha landat på 14-15 försök 🤔 snart går jag in i försök 9 men endast försökt I 7 månader. Har en cykel på 26-28 dagar

• bebissugen91

Nu har jag bokat tid för utredning 13/6. 
    Blandade känslor. Skönt att ha en tydlig plan framåt men också ledsamt att ha hamnat här. Även om det inte riktigt gått ett år så blir det skönt att ha en utredning klar för att veta hur allt ser ut och skulle man behöva gå vidare behandling så kommer processen gå fortare 😊
    Min sambo har väntat barn tidigare(slutade dock i missfall) så därför känner jag kanske lite extra press.. 
    Cykel nr 9 börjar nästa vecka.

• bebissugen91

Amilee - tack fina du!
    verkligen! Känns lite lugnare på.något vis och jag känner att jag kan slappna av lite mer. Så kände jag även efter äggledarspolningen i januari. Skönt att kunna känna att nu kan jag inte göra något mer, jag har gjort vad jag kunnat.

Hoppas ni får ert lilla plus snart och att ni också får avboka tiden. Har också 2 ägglossningar kvar innan utredningen.
    Hoppas också kunna "köpa" mig lite tid genom att göra utredningen själv och i förtid 😊

• bebissugen91
    Sand13 skrev 2024-04-05 10:56:34 följande:

Förra månaden kom mensen på äl+12. Denna månaden på äl+8. :( Förstår inte. Hoppas rosenrot kan stabilisera cykeln... 

Har startat en BIM maj 2024 grupp nu. Ni som vill får gärna joina mig om det inte går vägen för er heller ❤

Joinar dig där ❤️ negativt test här imorse.
Svar på tråden BIM april 2024