Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2024 Vår

Jhannis skrev 2024-03-24 23:25:47 följande:
    Jag har också svårt för han
    Jag hade det förra gången han var med och jag har det denna gång. Svår att tro att jag ändrar mig
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-03-24 23:27:37 följande:
    Henne gillar jag inte alls. Fattar inte varför hon sökt till Robinson då hon inte bryr sig om tävlingarna. Hon kan åka ut på en gång och ge någon annan platsen.
    Inte jag heller, förstår inte varför hon ens är med i programmet. Såg henne för några år sedan i Nedsläckt land, då drog hon direkt för hon kunde inte vara utan sin mobil
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-03-24 23:29:43 följande:
    Håller med dig till 100% Charlotte är trevligare än Maureen.
    Gillar henne så här långt jämfört med Maureen, Maureen var ju även den största orsaken att dom förlorade och hamnade i öråd 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-03-24 23:32:05 följande:
    Nej det verkar inte så. Bara en massa lata killar som sökt sig med. Nå när dem börjar frysa om nätterna så kanske den fattar att det behövs skydd.
    Blir lite full i skratt när killarna säger att det är så harmoniskt och bra i deras lag. Men det är tydligt att det puttrar under ytan
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-03-25 14:03:03 följande:
    Det verkar gälla även tjejerna. Då hade de väl dessutom fått en låda med verktyg som de använt till annat. Bl a till att öppna kokosnötter med.
    Det är också märkligt, varför inte använda verktygen till att bygga ett läger
  • Nandez

Killarnas lägerbygge är inte mycket att hurra för än så länge

• Nandez
    molly50 skrev 2024-03-25 19:40:29 följande:
    Och jag irriterar mig lite på Ci.
    Hon verkar försöka styra och ställa och går omkring och pratar skit om andra.
    Hanna är också en som vill styra och ställa, det är många som vill det denna säsong
Svar på tråden Robinson 2024 Vår