• Nandez

Robinson 2024 Vår

I kväll börjar en ny säsong av Robinson, här pratar vi stort och smått om programmet😀

Väl mött😀

OBS
    Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2024 Vår
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-03-23 00:55:03 följande:
    Hon kommer att vara jobbig för alla och riskera att åka ut.
    Ja, skulle tro att hon ligger illa till i ett öråd, vilket är förståeligt
  • Nandez
    USA111 skrev 2024-03-22 22:24:54 följande:

Väldigt jobbig ansökan är när man söker till detta program. Och varför ska de ha födelsdatum när det redan står i personummret. 

Ingen aning
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-03-23 01:00:35 följande:
    Hoppas att ni som ser på tv snart ser Gränslandet  eller att ni går på  tv 4 play för att se Gränslandet. Där finns det mer att att prata om vad som händer där än på själva Robinson. 
    Kollar på Gränslandet i morgon😀
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-03-23 13:36:17 följande:
    Ja,verkligen.
    Dom borde veta vid det här laget att det kan bli vilka twister som helst. Och det är lite fjantigt beteende
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-03-23 16:26:09 följande:
    Kollar på Gränslandet i morgon😀
    Bra då kan vi diskutera om Gränslandet sen.
  • Anonya

Jag var efter så jag har inte kunnat diskutera. Glad att det denna säsong inte är massor av korta inlägg som berättar vad som hänt, för nu går det att läsa ikapp tråden, hänga med och diskutera.

Jag ville häromdagen diskutera Gränslandet, närmare bestämt pristävlingen, men vill minnas att några inte ser det annat än i tv på söndag?

Fattar inte riktigt hur Fredrik tänker. Hur kan han vara säker på att just Markus blir utröstad om de förlorar? Nu lyckades hans grava sabotage inte och de vann, men jag hoppas att de kommer på honom och skickar hem honom istället. 

Ska bli intressant att se vad Désirées förlust i duellen betyder i praktiken.

• molly50
    Nandez skrev 2024-03-23 16:34:16 följande:
    Dom borde veta vid det här laget att det kan bli vilka twister som helst. Och det är lite fjantigt beteende
    Ja,precis. 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-03-23 21:43:37 följande:
    Bra då kan vi diskutera om Gränslandet sen.
    Japp, det ska vi göra😀
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Robinson 2024 Vår