Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2024 Vår

Beccus skrev 2024-03-31 21:44:40 följande:
    Det var samma person, inlägget försvann väldigt fort efter att jag anmälde det, vet inte om nån mer hann göra det oxå.
    Bra att du anmälde inlägget, det är så trist när det ska spoilas
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-03-31 22:00:59 följande:

Så dåligt av tjejerna att ta immuniteten från Ci och kasta iväg den.
    Även om Ci inte är en favorit för mig så tycker jag ändå inte att det är ok.
    Hoppas de får nå´n slags konsekvens för det där.

Det borde vara ett regelbrott och det verkar som dom får tillsägelse av Anders och att regelbrottet får konsekvenser, vilket jag tycker är bra
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-03-31 22:01:18 följande:

Det blev Paul som röstades ut.

Vilka miner det blev hos grabbarna grus som trodde att dom hade spelat så smart och att Marcus skulle bli utröstad
  • Nandez
    Beccus skrev 2024-03-31 22:06:50 följande:
    Ja, nåt borde gå att göra
    molly50 skrev 2024-03-31 22:00:59 följande:

Så dåligt av tjejerna att ta immuniteten från Ci och kasta iväg den.
    Även om Ci inte är en favorit för mig så tycker jag ändå inte att det är ok.
    Hoppas de får nå´n slags konsekvens för det där.

Tycker även rooble o Fredrik borde få konsekvenser snart om de fortsätter att lägga sig i tävlingarna. Duellen var extremt uppenbar 
    Anders borde ha reagerat när det var så otroligt uppenbart att dom la sig i duellen. Dåligt gjort av dom
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-03-31 22:13:29 följande:
    Ja,det håller jag med om. De försöker ju medvetet att förstöra för de andra i laget för att de vill ha ut vissa.
    Det är inte heller ok.
    Det är uppenbart för dom andra nu vad dom håller på med och det blev dom varse i örådet 
  • Nandez
    Viket skrev 2024-04-01 12:47:51 följande:
    Ja de var skoj, allt kan hända räcker bara att en vänder sida, eller gör egen ny plan 
    Ja, det är bra när det rörs om i grytan
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-01 12:56:19 följande:
    Nej. Och det märks ju också på hans kommentarer på sociala medier.
    Okej, inte läst men hans kommentarer i programmet är inte så smarta
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-01 12:57:09 följande:
    Ja,men det blev anmält.
    Jag vet, såg vem som spoilade också
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-01 12:58:05 följande:
    Ja,det får ci hoppas att det får.
    Det är inte ok att göra så,oavsett vad man må tycka om en person.
    Man såg i slutet av programmet att Anders kom till tjejernas strand för att prata med Simone, Charlotta med flera. Anderas sa något i stil med att det inte var ok att göra som dom hade gjort. Sen såg man en viss person gå bort från stranden 
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-01 13:15:43 följande:
    Ja,men jag förstår inte varför de inte valde att rösta ut Fredrik. Rooble var ju immun.
    Men hade de röstat ut Fredrik så hade det kanske rörts om ännu mer i grytan.
    Det håller jag med om och undrar varför dom ändrade sig från Frederik till Pål
Svar på tråden Robinson 2024 Vår