Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2024 Vår

Nu känner jag igen både Helen och Alex.

• molly50
    Nandez skrev 2024-03-17 21:56:55 följande:
    Dom som åker nu
    Ok. Ja,det var märkligt.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-03-17 23:20:49 följande:
    Jag tycker det är bra med delningar. Kvinnor kan vara starkare än män och kvinnorna är listigare i olika sammanhang.
    Ja,fast fysiskt så är ju männen ofta starkare.
    Och då kan det bli orättvist.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-03-17 23:38:46 följande:
    Det kommer nog och sammanföras snart  kvinnor och män. Jag kommer inte i håg när det i Finska Robinson blev sammanslagna.
    Sen beror det på hur tävlingarna kommer att vara .
    Ok. Ja,det är klart. Jag tänker mest på de fysiska tävlingarna.
  • molly50
    Anonya skrev 2024-03-18 00:32:46 följande:

Ja, snacka om felutskick. 

Gillar inte att det delas upp i män och kvinnor, dels för att det oftast blir orättvist speciellt som det här dessutom är så att kvinnorna även har äldre deltagare, dels för att det blir så tråkiga och fjantiga motsättningar. 

Mycket värre tycker jag är att två ska åka ut efter bara en natt. En säsong nyligen åkte de ut genast på första stranden första samlingen. Att det är utröstning tycker jag är värst, nu i varje fall kombinerat med tävling först, men ändå. Hur kul att stå där utan en enda röst. Folk får inte en chans att visa vilka de är, första intrycket som avgör. Tycker ändå att de borde fattat att det blir gränslandet de åker ut till.

Spännande twist med killarna. Undrar hur det blir. 

Ja,jag kan bara hålla med dig.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-03-18 14:06:53 följande:
    Verkar så, lite trist
    Ja,verkligen.
  • molly50
    oland4ever skrev 2024-03-18 19:30:47 följande:

Robinson OCH Farmen är två av mina FAVORITPROGRAM på TV4. Hoppas att åtminstone inte dessa två går i graven närmaste åren.  Hjärta

Det är samma här. Men senaste Farmen var ett av de sämre som visats på länge.
  • molly50

Så typiskt att de avbryter innan tävlingen är klar så man får vänta tills nästa avsnitt för att se hur det går.

Svar på tråden Robinson 2024 Vår