Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2024 Vår

molly50 skrev 2024-05-20 21:11:20 följande:
    Hon verkar i och för sig ha haft problem med ångest osv.
    Men det ursäktar ju inte hur hon betedde sig mot Ci.
    Ja enligt när hon pratade med Anders så har hon haft ångest, men det har inte synats på henne under inspelningen. 

Nej det ursäktar inte hur hon och det andra betedde sig mot Ci.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-20 22:00:59 följande:
    Om det stämmer så är det ju starkt av henne att klara av det.
    Hon var ju på vippen att ge upp och åka hem efter en natt.

Nej,precis. det gör det inte.
    Ja helt klart så var det starkt av henne, men som sagt jag gillar inte hennes sätt att vara så fin i kanten, men det är så jag upplever henne.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-21 19:40:58 följande:

Och så fick de en massa mat igen då. Helstekt gris,denna gång.

Det såg gott ut med helstek gris. Har ätit en gång helstekt vildsvin och det var underbart gott.

Men blev förvånad att inte Simone åt kött. Har inte framkommit att hon skulle vara vegan. Nå det är hennes sak och inte äta kött.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-21 19:45:47 följande:

Och Simone står och gnäller över att det ser så äckligt ut.
    Då kan hon väl bara låta bli att ta  av det då så får de andra lite mer istället.

Precis håller med dig.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-21 22:32:41 följande:
    Ja,jag har nog också gjort det en gång. Gott är det! Glad

Nej,det har inte jag heller hört något om. Men det är som sagt upp till henne.
    Ska bli spännande vilka som går till Final.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-21 22:45:55 följande:
    Ja,absolut! 
    Alla av det som är kvar är värdiga vinnare för dem har kämpat. Men helt klart hoppas jag på Alex som kämpat 2 gånger och senast varit över 30 dagar på Gränsandet.
  • Jhannis
    Anonym (007) skrev 2024-05-21 23:13:52 följande:

Skönt att Pål och Rooble åkte ut. Nu får vi hoppas att Alma åker ut, den tråkiga jävla bitchen!

Jag upplever inte Alma som tråkig bitch. Gillar henne för att hon är en helt vanlig tjej som jobbat sig fram. Däremot ser jag Olivia som en förfinad tjej som klagade på att det luktade bajs och vet inte vad när lagen blev samman och det hamnade i den andra stranden. Men en sak är helt klar vi gillar olika och det har vi rätt till.
  • Jhannis

Vill inte spoila nåt då jag ser att ingen är inne nu, men måste säga att Markus blev väldigt kaxig i kväll.

Svar på tråden Robinson 2024 Vår