Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2024 Vår

Jhannis skrev 2024-05-14 19:47:23 följande:

Jag fattar inte mig på Alexander att han väljer bort maten själv.....Han har varit bundis senast med Markus varför inte säja ja till Markus....Simone lovade han också guld och gröna skogar på Gränslandet, men har inte ens varit och pratat med henne. Däremot så pratar han med Zayra ....Nä jag fattar mig inte på någon.

Ja,jag hoppas att han inte ger bort det till Zayera nu bara för att hon sitter och gnäller över samtalen och breven.
  • molly50
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 20:07:51 följande:
    Ja, förstår inte varför dom håller på så, det är som att dom tycker det är kul 
    Ja,precis. Nej,jag fattar inte heller.
  • molly50
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 20:08:27 följande:
    Tycker exakt likadant! Men gillar Simone också. 
    Ja,hon är väl ok.
  • molly50
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 20:10:32 följande:
    Haha undrar hur Zayra skulle reagera om inte hon blir vald, hon är ju så barnslig. Riktigt irriterad på hrnne
    Ja,det lär väl bli tjafsigt igen.

Ja,det är samma här. Fattar inte vad hon ens gör där när hon ändå inte vill tävla elller hjälpa till eller nå´t.
    Men priserna,de ska hon ha.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-05-14 20:14:39 följande:
    Långsint, ältare så får man inte vänner. Hon kunde vara lite ödmjuk och hjälpsam.
    Ja,precis.
  • molly50

Alex gav alltså bort sin middag till tjejerna.
    Tur den inte gick till Pål eller Rooble,i alla fall.

De fick en tacomiddag. 

• molly50
    Jhannis skrev 2024-05-15 19:47:34 följande:
    Ja Alex gav sin middag till tjejerna. Håller med om att det var tur att varken Pål eller Robble fick det.
    Hade dock hoppats på att Markus och Simone som var på Gränslandet hade fått det tillsammans med Alma.
    Ja,samma här. Om nu inte Alex själv tänkte ta den.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-05-15 19:53:40 följande:

Jag blir så arg på Robbles flin som är runt hela ansiktet. Han är så falsk. 

Samma med Pål.

Ja,det är samma här. De är så falska. De ska ut.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-05-15 19:59:43 följande:
    Ja det ska ut, men om Robble vinner immuniteten eller Pål då vet jag inte om jag tittar på Finalen. Usch så less på dem.
    Olivia vann den. Men Rooble skryter om att han är så säker på att klara sig vidare vid nästa tävling.
Svar på tråden Robinson 2024 Vår