Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2024 Vår

Har så svårt för Rooble och Pål

• Nandez
    Jhannis skrev 2024-05-01 19:46:19 följande:

Alltså jag är så less på att produktionen har sina favoriter som dem ger flera chanser att få stanna kvar. Många har åkt till Gränslandet när dem röstats ut eller blivit sist på en tävling, MEN inte har dessa fått chansen att komma in utan att ha tävlat sig in....Jag är riktigt förbannat att Robble fick komma tillbaka trots att Anders sa att den som blir sist åker ut till Gränslandet......Nej gillar inte sånt här.

Robble och Pål ska ut helt ut från Robinson. fy 17

Ja, det är så tråkigt och dumt
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-05-01 19:46:19 följande:

Alltså jag är så less på att produktionen har sina favoriter som dem ger flera chanser att få stanna kvar. Många har åkt till Gränslandet när dem röstats ut eller blivit sist på en tävling, MEN inte har dessa fått chansen att komma in utan att ha tävlat sig in....Jag är riktigt förbannat att Robble fick komma tillbaka trots att Anders sa att den som blir sist åker ut till Gränslandet......Nej gillar inte sånt här.

Robble och Pål ska ut helt ut från Robinson. fy 17

Jag håller med dig 
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-05-01 19:47:13 följande:
    Ja,det hade vi. Glad
    Härligt😀
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-05-01 19:59:47 följande:

Jag tycker att det är ren mobbning mot det andra deltagarna som hamnat på Gränslandet. Varför ska Robble få glida på en Räkmacka????

Ja, det är märkligt. Det borde vara lika villkor för alla
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-05-02 20:04:32 följande:

Ingen som vill diskutera i kväll?

Kom hem för en liten stund sen, kollar nu
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-05-02 21:15:08 följande:
    Jag missade avsnittet ikväll då jag var med barnen på deras orienteringsträning.
    Men jag tittar på det nu. Glad
    Tittar också nu😀
Svar på tråden Robinson 2024 Vår