• Nandez

Robinson 2024 Vår

I kväll börjar en ny säsong av Robinson, här pratar vi stort och smått om programmet😀

Väl mött😀

OBS
    Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2024 Vår
  • Nandez
    Zouxman skrev 2024-04-14 21:58:15 följande:

Jag tror ni har fel gällande Fredrik,  min första reaktion var, va fan gör han, han plockade upp första kokosnötter långsamt och sävligt, sen ingen fart med machete alls. Det syntes tydligt att han inte gav allt. Sen förklarar han ju också att han högg dem i fel ände med flit, allt föll på plats när han fick ordet.

Blir en intressant konstellation av nya människor på gränslandet nu, ska bli skönt att titta på det utan noll intresse för att vinna kvinnan, förhoppningsvis försvinner hon i mängden inne på Robinson och vi slipper se henne så mycket mera.

Vinna kvinnan, vilken kvinna

Fredrik är urkass på tävlingar, han är stor i orden men...
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-04-14 22:02:16 följande:
    Som vanligt från honom, han är en otroligt dålig förlorare 
    Fredrik är inte bra på tävlingar han är bara stor i orden. Och en väldigt dålig förlorare då han alltid ska skylla ifrån sig och säga "Jag ville att min motståndare skulle vinna".....Hoppas han åker ut på Gränslandet fort. Lika så Charlotta.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-04-14 22:04:37 följande:
    Vinna kvinnan, vilken kvinna

Fredrik är urkass på tävlingar, han är stor i orden men...
    Jag undrade också "Vinna Kvinna" Vem var det?
  • Anonya
    Jhannis skrev 2024-04-14 21:42:30 följande:
    Tyckte det var en ganska löjlig tävling.
    Jag tyckte det var en bra tävling. Annorlunda jämfört med alla statiska tävlingar och så något som är till nytta på ön. De allra flesta där har öppnat kokosnötter många gånger, de som inte har är undantag och om de inte varit skadade är det kanske fråga om att inte ha varit så aktiv.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-14 21:59:42 följande:

Ja jag visste ju att dem ska till Gränslandet med förlorarna.....fy 17

Anade det men hade hoppats att det hade stängt
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-14 22:00:29 följande:

Förstod att de skulle få åka tillbaka till Gränslandet igen.

Tycker att Gränslandet hade gjort sitt
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-14 22:14:59 följande:
    Fredrik är inte bra på tävlingar han är bara stor i orden. Och en väldigt dålig förlorare då han alltid ska skylla ifrån sig och säga "Jag ville att min motståndare skulle vinna".....Hoppas han åker ut på Gränslandet fort. Lika så Charlotta.
    Han skyller ifrån sig mycket
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-14 22:15:41 följande:
    Jag undrade också "Vinna Kvinna" Vem var det?
    Ingen aning vem eller vad som menas
  • Nandez

Intressant att se hur lag Nord har det efter senaste programmet

Svar på tråden Robinson 2024 Vår