-
Personen är nu anmäld.Jhannis skrev 2024-03-25 22:21:32 följande:Anmäl denna person. Det här är inte ok
-
Ja,ibland så kan man undra,i alla fall.Jhannis skrev 2024-03-25 22:57:14 följande:Precis kan vara så att produktionen är ute bara att det ska vara intriger
-
Jag vet inte om de menar Sarja,eller vad hon heter,som är på Gränslandet.Anonya skrev 2024-03-25 23:32:04 följande:
Vem var med i Nedsläckt land? Såg inte originalinlägget och försöker undvika spoilerinlägget så lyckades inte leta upp det. Där hade de ingen aning om vad det hela gick ut på så att de skulle vara 2v utan mobil var helt nytt och jag vill minnas att personen ifråga förklarade att hon behövde ha vissa kontakter pga sitt företag.
Det hjälper dessvärre inte att anmäla den som avslöjar, för den kan väl bara regga ett nytt konto. Mycket tråkigt. Jag scrollade mycket försiktigt för att läsa inlägg bara från kända namn, men kom så plötsligt med så enorm stil att jag hann se en grej.
Jag har inte koll på allt Ci sagt, men hon är väl inte så skyldig som de andra tror, för Désirée ljög ju totalt om att de två skulle hänga ihop länge och lät förstå att åtminstone hon skulle rösta på Simone. Désirée förklarade ju för kameran att hon kör fulspel.
Någon här skrev om den äldre kvinnan och jag förstod det som att det var på Gränslandet. Om det stämmer så känner jag mig gammal - hon är 49 år. :) Alexander är bara fem år yngre.
Hur var det med förra veckans pristävling på Gränslandet? Jag tyckte de sade att den som ändrar grepp eller tappar staven åker ut, men Pontus ändrade grepp flera gånger. Jag spolade aldrig tillbaka för att kolla vad de sade om reglerna och han blev varken först eller sist i tävlingen så hade ingen betydelse.
Det där programmet Nedsläckt land har jag ingen aning om vad det är.
Ja,Desirée ljög hon också. Det håller jag med om.
Men jag gillar ändå inte att Ci pratar skit om henne när hon inte är där och kan försvara sig.
Sedan tycker jag att Ci verkar vara ganska dominant och försöker styra och ställa och bestämma.
Är man i ett lag så måste alla få vara med och bestämma,tycker jag.
Spoilerinläggen verkar vara bortplockade,i alla fall.
Jag vet att personen kan skapa ett nytt konto om h*n blir avstängd.
Men jag tycker det är väldigt irriterande när någon spoilar.
Och jag tycker det är respektlöst mot oss andra att personen struntar i det som står i trådstarten.
Och uppenbarligen så har ju personen brutit mot någon regel eftersom alla de spoilande inläggen är bortplockade. -
Jag har inte riktigt fått den uppfattningen utan mer att hon gör som Ci vill.Nandez skrev 2024-03-26 12:30:07 följande:Tycker att Hanna styr och ställer ganska mycket och tycker att hon manipulerar de andra diskret
Men vi får se vad som händer. Jag kan ju ha missuppfattat något. -
Ja,minst sagt.Nandez skrev 2024-03-26 12:36:11 följande:Nej, det är enbart barnsligt
-
Och det är väl kanske vad TV 4 tror att tittarna vill ha.Nandez skrev 2024-03-26 14:02:26 följande:Tycker att programmet är som tidigare säsongerJhannis skrev 2024-03-25 22:57:14 följande:Precis kan vara så att produktionen är ute bara att det ska vara intriger
-
Kanske. Det lät väl visa sig,som du skriver.Nandez skrev 2024-03-26 14:06:25 följande:Hanna är lite lurig och manipulerar lite diskret i bakgrunden, hon styr utan att någon riktigt fattar det. Kan ha fel, det visar sig väl
-
Ja,alldeles säkert.Nandez skrev 2024-03-26 14:42:29 följande:Japp, det är nog mycket som kommer att ändra sig flera gånger om
-
En av killarna fick åka hem.
-
Ja,det undrar jag med.Jhannis skrev 2024-03-26 23:06:24 följande:Ja han fick åka hem då han inte tagit alla vacciner som måste tas. Undrar bara hur han kommit igenom allt för man måste väl bevisa att alla vacciner är i ordning.