Inlägg från: Anonym (Första) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Första)

BF december 2024 - liten grupp

Anonym (Syskontillsonen) skrev 2024-04-01 01:18:58 följande:
    Jag är också i vecka 6 (5+3) men fick bara gravid 2-3 veckor.
    Testade plus för första gången 21:e mars och då stod det 1-2 veckor. Bör det stå 3+?
    Oroa dig inte, testen betyder inte så mycket så långt fram. I värsta fall går hook effekten in tidigt och då kommer man missa de starkaste testen. De clearblue med veckoindikator får inte säljas i alla länder just för att de heller inte är helt tillförlitliga 😊 lycka till 🥰
  • Anonym (Första)
    setfire skrev 2024-04-24 05:49:01 följande:

Förbereder mig för missfall då jag inte upplever några direkta symptom, endast diffust, och hcg verkar inte öka som det ska. Digitalt cb visar fortfarande 2-3 veckor och jag borde vara i nästan vecka 8. Vet inte om man bör kontakta bm (skulle ha inskrivning 6 maj) eller vårdcentralen för detta. Vill gärna veta vad jag går igenom. Känns som ett missed abortion eftersom det inte har stötts ut än. Känner tyvärr ganska starkt att det är kört, och den magkänslan brukar väl stämma rätt bra Rynkar på näsan

Det skulle kunna vara hook effekten när du är så långt in. Men de med veckoindikator får inte heller säljas i alla länder eftersom de inte är pålitliga. Hoppas på det bästa 🙏🤞
Svar på tråden BF december 2024 - liten grupp