Inlägg från: Anonym (Va?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Va?)

Berätta för henne att pappan röker hasch?

klyban skrev 2024-04-08 00:25:00 följande:

Faktiskt inte, då det var en diskussion om bil och om han var kanske påverkad.
    Och "sidospåret" ju så liten och så tydligt relaterad, det som går allt gå åt skogen är när folk lyfter detta om och om igen.
    För då börjar vi prata om något som helt klart är onödigt.

Även är det onödigt av flera att ifrågasätta fakta av ett ställe som Rättsmedicinalverket, för har väldigt svårt och tro någon i tråden vet bättre än dom om detta.
    Men det hindrade inte flera att göra ändå, det vill säga tro sig veta bättre än RMV.

PErsonligen vet jag inte hur det funkar då jag aldrig haft med sån skit att göra, ,men personen som jag antar att du tänker på visste ju av personlig erfarenhet!

Kan du inte bara länka till din källa så det blir tyst om det där?
  • Anonym (Va?)
    molly50 skrev 2024-04-08 14:33:43 följande:
    Nej,jag har inte missat det. Jag bara undrade om ni hade missat det TS skrev om att hennes ex hade kört bil påverkad,och rökt på,när han hade barnen i bilen.
    Då tyckte jag att det var lite OT att diskutera vad han hade tagit 8-10 timmar tidigare.

Nu syftade jag inte på just dig utan det finns andra i tråden som har skrivit att TS inte borde anmäla,att akohol är värre än droger osv.
    Om du inte har skrivit något av det så behöver du ju inte ta åt dig,eller hur.
    Tror inte att någon sagt att alkohol är värre än droger. Droger kan vara många olika substanser.
    Däremot att alkohol är värre än cannabis, det har säkert sagts. Jag orkar inte plöja hela tråden för att se om så är fallet.

Jag är för legalisering av cannabis, MEN och det är ett stort men, det ska vara lika förbjudet att köra bil påverkad av cannabis som av alkohol. Självklart. Men innehav för personligt bruk, ja det tycker jag.

Och då håller jag inte på med någon form av droger själv, varken cannabis eller något annat. Provade i min ungdom för 40 år sedan men det var inte något som gav mig något så det blev bara några gånger på prov.
Svar på tråden Berätta för henne att pappan röker hasch?