Inlägg från: Anonym (Toxic) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Toxic)

Lördag som eskalera

Ni är både 40+ men ni båda beter er som tonåringar. Inga normala vuxna människor beter sig på det där sättet.
    1. Märkligt att han börjar dricka starköl redan 8 på morgonen. Alkoholist är min första tanke.
    2. Att du säger att en annan man ska hämta upp dig säger du bara för att provocera honom. Otroligt omoget gjort.
    3. Att han försöker tvinga fram en kram och inte har hjärna nog att förstå att du inte är speciellt kramsugen efter ett bråk.
    4. Å andra sidan, hur ansträngde du dig för att bli sams? Han ville krama dig och stryka ett streck över allt, men du insisterar på att du inte vill. Du ville vara ifred och fortsätta sura. Du kunde ha mött honom halvvägs. Men nej, du är alldeles för omogen för att förstå det.
    5. Sen blir du så arg att du älgar fram till honom och slår honom hårt i ansiktet, och blir sedan förvånad över att han slår tillbaka? Du blir chockad för att det gjorde ont och att du började blöda. Vad trodde du skulle hända?
    Gör varandra en tjänst och gör slut för guds skull. Ni driver varann till vansinne.
    Får liksom känslan av att ni inte är speciellt smarta någon av er, lågbegåvade.

Jag ser ingen respekt i erat förhållande. Du har ingen respekt för honom och han har ingen respekt för dig. Det kommer aldrig gå att fixa er relation, den var död redan innan den började. Jag kan heller inte se att det enbart är mannens fel här. Du slog ju honom först, för att du inte kunde kontrollera dina känslor. Du behöver terapi gumman. Hoppas att ni inte har barn.

Svar på tråden Lördag som eskalera