• JonasSanoj

    Kittlas?

    Hej! Jag har en fantasi om att få kittla en tjej över hela kroppen. Hon ska tycka om det och bli upphetsad av det. Någon som uppskattar sånt?

  • Svar på tråden Kittlas?
  • Eurydike

    Det är nog en lite ovanlig fantasi. Om man är kittlig är det ofta så plågsamt att bli kittlad att det kanske är svårt att uppskatta det? Men det finns säkert någon som gillar det. En gång blev jag kittlad tills jag höll på att svimma. Jag skrattade så mycket att jag inte kunde andas och fick inte fram ett enda ord. Alla stopp, nej eller sluta drunknade i mitt vansinnesskratt 😂

  • JonasSanoj

    Vem var det som kittlade dig då och i vilket sammanhang? Det ska ju självklart inte vara med ?våld? mot någons vilja. 

  • Anonym (A)

    Nog inte så vanligt att man blir upphetsad av att bli kittlad, skulle själv skratta så att jag kiknade 

  • Eurydike

    Det var en äldre släkting. Han förstod (nog) inte att jag inte tyckte det var kul, för då hade han (nog) slutat 😅 När man asgarvar som en hyena och tårarna sprutar, då tror alla att man har det riktigt festligt. Egentligen håller man på att avlida.

  • JonasSanoj

    Det du beskriver är inte så jag fantiserar. 😊 Det ska ju vara att man testar sig fram var gränsen går. intensivt men kort på ett busigt sett över magen.

  • Eurydike
    JonasSanoj skrev 2024-03-30 22:45:04 följande:

    Det du beskriver är inte så jag fantiserar. 😊 Det ska ju vara att man testar sig fram var gränsen går. intensivt men kort på ett busigt sett över magen.


    Vilken tur! Då kan du säkert hitta någon som vill testa det! En kort stund kan det säkert vara kul, kul på riktigt alltså 😉😅
  • Meddelande borttaget
  • Eurydike
    JonasSanoj skrev 2024-03-30 23:01:16 följande:

    Såpass kul så att du kanske vill skriva mer om det via meddelande? 😉 Du kanske gillar tanken efter vi utvecklat det. 😊 Lite nyfiken iaf?


    Jag är torr som en gammel kaktus. Försöker man så mycket som peta på mig, då sticker man sig i fingret. Att kittla mig är uteslutet. När det regnar kommer jag att blomma igen 🌸

    Men jag önskar dig lycka till med att hitta det du söker! 🍀
  • Anonym ("Magpruttar")

    Något jag brukade gilla när jag var smal var när han lyfte upp mig och blåste på magen, det kittlade och var så jäkla mysigt...men jag väger dubbelt nu mot då och visst han hade försökt om jag frågade men det hade inte vart samma sak :(

  • Anonym (Q)

    Jag blev kittlad på en fest för några år sedan, Det var hemskt. Skrattade så jag tömde hela blåsan i byxorna. Vill aldrig uppleva kittling igen.

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Kittlas?