• JonasSanoj

Kittlas?

Hej! Jag har en fantasi om att få kittla en tjej över hela kroppen. Hon ska tycka om det och bli upphetsad av det. Någon som uppskattar sånt?

• Svar på tråden Kittlas?
  • Anonym (Göte Stam)

Jag brukade kittla Lars. Såååå hett!

• Meddelande borttaget
  • Vadskamanheta1234

Jag skulle gärna testa att bli kittlad. Dock är jag bara 15 och jag vet inte hur kittlig jag är men det känns spännande på något sätt. Att typ testa hur mycket man klarar av. 

• Anonym (-)

Nej, jag känner bara obehag av kittlande i alla dess former. Det är därför som jag inte heller uppskattar the big O och aldrig gjort.

Jag når bara klimax i sömnen och det känns lika otäckt varje gång då man vaknar av en sån krampande kittling, får kliva upp ur sängen med språng och vika sig dubbel för att få det hela ska sluta. Så igen - nej tack. 

• Anonym (C)

Nej det väcker bara obehagliga minnen. Blev mobbad i.gymnasiet genom att bli fasthållen och kittlad när jag ville gå på toa så att jag kissade ner mig. Vill aldrig bli kittlad igen.

• Anonym (-)
    Anonym (Göte Stam) skrev 2024-03-31 01:14:14 följande:

Jag brukade kittla Lars. Såååå hett!

Fattar inte hur du kan med att skämta om det hemska du varit med om. Gör nåt åt det istället för fan! Varför låter du ett barnkladdande svin komma undan? Hur kan man enabla en sån fruktansvärd människa. 
  • Anonym (Seriosman)

För mig är skrattig motsatsen till kåt. Att skratta är avspännande, att vara kåt är anspänning. För mig. Men jag borde kanske testa med min fru, och hon med mig...

• Anonym (eli)

Gammal tråd men den som försöker kittla mig kommer bli besviken för dels är jag inte kittlig och dels är det i min mening sjukt osexigt att kittlas. Det är något folk gör när de försöker få barn att skratta. Ungefär som att leka tittut...

Men visst, är det någon som går igång på det så knock yourselves out...

• Anonym (Lo95)

jag har en liknande fantasi, tycker inte att det är konstigt. Gos att bli kittlad ju. Tell me more 

• Lelle54

Jag har samma fantasi.

Kittla över hela kroppen, även om fötter är min svaghet. Blir upphetsad av att kittla en tjej under fötterna.

Svar på tråden Kittlas?