Slickad av en kvinna.
Någon som blivit slickad av en kvinna?
Måste ju säga att det var en enorm upplevelse.
Ja när jag hade trekant med ett par. Var inget speciellt med det och inget jag vill göra om.
Okej ja alla tycker vi om olika.
De kan väl inte skilja så mycket på två som kan :)
Okej ja alla tycker vi om olika.
De kan väl inte skilja så mycket på två som kan :)
Nej och har heller inget intresse för det eller andra kvinnor för den delen. Det räcker gott och väl med mig som enda kvinna i ett romantiskt sammanhang.
Min fru har blivit slickad av både kvinnor och män och hon säger att de män som slickar henne har slickat på samma sätt som deras fruar har slockat henne, så antagligen blir vi män formade av våra kvinnor. kvinnorna i sin tur slickar nog andra så som de föredrar att bli slickade själva?..
Min fru har blivit slickad av både kvinnor och män och hon säger att de män som slickar henne har slickat på samma sätt som deras fruar har slockat henne, så antagligen blir vi män formade av våra kvinnor. kvinnorna i sin tur slickar nog andra så som de föredrar att bli slickade själva?..
Jag var ihop med ett gift par och var med både honom.och henne. Hon var bra, men han var bäst.
Men kändes förutom i början som att jag var tredje hjulet. Det var liksom de två och så jag. Mer som flickvän/älskarinna än att jag var tillsammans med dem "på riktigt".
Jag var ihop med ett gift par och var med både honom.och henne. Hon var bra, men han var bäst.
Men kändes förutom i början som att jag var tredje hjulet. Det var liksom de två och så jag. Mer som flickvän/älskarinna än att jag var tillsammans med dem "på riktigt".
Ja och det var inte alls bra. Förmodligen har vi olika smak vad vi gillar men jag skulle nog nästan sträcka mig till att ALLA män som slickat mig gjort det bättre än hon gjorde. Superhårdhänt, var inte i närheten av klitoris och hon typ bet mig. Gav mig noll och inget i njutning.
Ja men det var inte så bra. Blev inte rätt stämning och hon hade inte gjort det förut.
Jag hade gärna blivit slickad av vackra Lisa.
Puff
Har blivit det en gång och det var nog något av det mest magiska jag varit med om i mitt liv . Att känna en annan tjejs fingrar och tunga på min kropp, och inne i mej, var helt obeskrivligt. Och då hör det även till saken att jag alltid har tänkt nedvärderande om tjejer som är med andra tjejer.
Haha. Spelar väl ingen roll om det är en kvinna eller man. Inte för jag gjort de med en kvinna men. Det handlar väl såklart om personligheten
Har blivit det en gång och det var nog något av det mest magiska jag varit med om i mitt liv . Att känna en annan tjejs fingrar och tunga på min kropp, och inne i mej, var helt obeskrivligt. Och då hör det även till saken att jag alltid har tänkt nedvärderande om tjejer som är med andra tjejer.