Inlägg från: Anonym (Elena) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elena)

    Varför köper människor sex?

    Ja det kan man ju fråga sig varför karlar vill betala för att ha sex med någon som tvingats att sälja sin kropp, som i många fall dessutom är minderåriga tjejer och pojkar. 

    Den största delen av torskarna betalar ju för sex för att annars så skulle dom  aldrig fått ligga överhuvudtaget.. Incels som tillslut tycker att dom har väntat så länge på att få ha sex (med en riktig människa) så dom tycker sig ha rätt att betala för att bli av med oskulden..

    Sen gillar nog många av torskarna att få ligga med minderåriga.för dom klarar inte av att ligga med vuxna kvinnor med lika mycket makt som dom själva.

    Dom fega passar på att leva ut sina fetisher och sjuka sexfantasier med någon som dom betalar och kan ha kravlöst sex med.

    Många torskar tänder väl på att få känna någon sorts makt dom endast får känna när dom köper sex och dom har sex med någon som dom vet blir tvingad till att sälja sig och egentligen avskyr att ligga med dom..
    Det är väl samma makt som våldtäksmän känner när dom våldtar någon på gatan. Jag ser ingen skillnad på dom 2 alls!.

    Sen tror jag att vissa torskar måste vara rent efterblivna! Dom torskar som TROR att den som säljer sex gillar det den gör och att det är heeelt frivilligt.
    Som tror att alla jobbar som hora för att dom tycker om sex så himla mycket. JA i deras FANTASIER så gillar alla horor att knulla.haha.

    Och ännu värre korkade torskar är såna som TROR på att tjejen njuter att ha sex med just DOM--bara för att hon har blivit duktig på att SPELA teater och fejka orgasm efter 500 000 kunder.
    Det fattar väl vem som helst att en torsk inte är guds gåva för någon kvinna, hur kan dom ens tro att dom skulle vara speciella för tjejen som säljer sex till 10000-tals andra då? 😂 
     

  • Anonym (Elena)
    Anonym (Ylva) skrev 2024-04-01 10:07:25 följande:
    Alla som köper sex verkar ju inte vara personer som inte kan få ligga på något annat sätt. Ska ju finnas i Wahlgren familjen och en viss känd italiensk kock/boxare som ändå var i en relation?. Dessa individer hade kunnat få ligga massor utan att betala för detta, dessutom med fina och attraktiva kvinnor? så det är lite märkligt varför man gör detta då 
    Nu skrev jag ju inte att alla som köper sex är personer som inte får ligga, utan en stor del av dom är väl bla tex incels (gamla incels) men även andra män som inte får ligga längre med tex frugan, sambon, osv..

    Sen tror jag som sagt att det är olika från person till person varför man köper sex.
    Som tex -att en del vill - känna makt, -ha kravlöst sex utan motprestation, - leva ut sina sexfantasier (som inte frugan gillar alls), - ligga med minderåriga, osv,

    Ja varför kändisar gör det fast dom inte behöver beror väl på olika saker där också, olika från kändis till kändis..
    N.W o P.R kanske gillar makten, har sexfantasier dom ville leva ut, vill koppla bort verkligheten ett tag,  har någon skämmig fetish (som dom inte ens delar med frugan) som tex att bära blöja, bli förnedrade och piskade 😂 Det är väl rätt vanligt för män med makt/pengar att vilja få vara sig själva för ett tag,  haha
  • Anonym (Elena)
    Anonym (Toker) skrev 2024-04-01 10:08:09 följande:
    TS har inga problem med att få ligga. Men hon förstår inte att verkligheten ser olika ut för killar och tjejer. Lika så behoven.

    Visst är det roligt att vara ute och jaga villebråd och känna lyckan när du fäller dem. Men ibland kan det vara skönt att bara köpa ett kilo kött direkt över disken.

    Det är ett bekvämt sätt att få ligga med en ung snygg tjej. Det kan var incels som köper, men även vanliga män med fru och barn. De flesta tycker inte att de skadar tjejen i fråga.

    Upplever du att de som du har sex med får men för livet av upplevelsen att ha sex med dig?
    Vad menar du med "Upplever du att de som du har sex med får men för livet av upplevelsen att ha sex med dig"?

    Eh Nej jag har aldrig behövt köpa sex och skulle aldrig göra det heller! Så karlarna som jag har sex med är inte tvingade att ha sex med mig som prostituerade är..

    Nej det verkar vara rätt vanligt bland korkade torskar att TRO att dom inte skadar tjejen bara för att dom betalar för att få stoppa in den..
    Precis som dom tror att tjejen njuter, när hon enbart spelar teater och fejkar för att ni ska komma så snabbt som möjligt..Dom spelar så bra så dom skulle kunna få en oscar för sitt skådespel..
    Precis som våldtäktsmän eller pedofier som inte tror att dom skadar sitt offer så tror tydligen inte torskar det heller..Lika empatilösa alla 3.

    Du har aldrig hört talas om sextrafficking eller är det ett nytt begrepp för dig?
    Där barn (yngre vuxna) kidnappas och säljs till män, olika pimpar som säljer dom vidare, Epstein island?  osv..Tror du att dom barnen/tonåringarna gillar att ha sex med äckliga gubbar eller?
    Ja det tror ni säkert, ni som är för trafficking o prostitution. Ni tror på den"lyckliga horan" ...
  • Anonym (Elena)
    Anonym (Och därför) skrev 2024-04-02 10:44:45 följande:
    Då går det emot naturen när kvinnor har sex och inte vill få barn. 
    Fel med aborter.. 

    Du vill att man ska förstå kvinnors val men du vill inre förstå männens val.
    Det går ju inte jämföra en kvinna (eller oftast ett par) som väljer bort barn och/eller gör abort med sexköp av en annan människa!?

    Dom flesta (eller mååånga) kvinnor och män i ett förhållande använder skydd som p-piller eller kondom, osv för att man inte vill ha barn eller inte vill ha barn just då iaf....Det skadar ingen annan liksom..

    I båda fallen, vare sig jag/en kvinna tar p-piller eller gör abort så är det ff bara MIN/kvinnans kropp som blir påverkad på något sätt..
    Min kropp mitt val..

    Köper man sex så är det inte bara sin egen kropp längre att ta hänsyn till, utan då blir det svårare för vissa tydligen...Att tänka så långt som att horor har sex med  torskar för att dom är tvingade till det verkar vara svårt att begripa.

    Det är ingen annan som behöver lida för att man väljer bort barn..

    Snarare tvärtom..Om folk var tvungna att skaffa barn fast dom inte ville så skulle barnet få lida sen..Vilket vi ser i bla fattiga länder där dom har 15 barn per familj..och barnen dör som flugor..eller säljs som sexslavar..Inget att sträva efter!? 
  • Anonym (Elena)
    Anonym (XXX) skrev 2024-04-02 13:53:42 följande:
    Tow2Mater skrev 2024-04-02 13:34:40 följande:
    Som han sa i Pretty Woman filmen; I don't pay for you to stay, I pay for you to leave.

    Jo, och jag kan förstå detta fast jag är kvinna. Jag är faktiskt glad att jag är en heterosexuell kvinna, för det hade varit väldigt jobbigt att ha sin sexualitet inriktad på tjatiga och krävande kvinnor, som mest ser en som en del av Lyckad-paketet... som ett medel till ett mål. 

    Här tänker jag t.ex. på de här trådarna som poppar upp här ständigt, om kvinnor som vill gifta sig, köpa hus och skaffa barn bara något år in i förhållandet. Fast det aldrig var tal om detta när paret träffades. Mannen skuldbeläggs och kallas "kanskeman" för att han inte vill, eller inte vill bestämma sig ännu. Han kanske bara vill träffa en tjej för sex och roliga saker, och det är hans rätt i så fall, så länge som han inte har lovat henne något annat. Det kan inte vara lätt att vara man idag.
    Så du menar att det är lätt att vara kvinna idag då?
    För vad jag vet så kan livet vara utmanande för alla (eller dom flesta iaf), män som kvinnor..
    Kanske på lite olika sätt, men att det skulle vara svårare för män nuförtiden är ju inte sant någonstans..

    Ja stackars män som blir kallade "kanskeman" eller träffar en kvinna som blir kär,  vill gifta sig med honom, som vill bo i hus, osv..Varför skulle det vara hemskt för just männen att hantera.😂 

    Det finns ju män som är precis tvärtom också! Såna män har jag träffat..som vill flytta ihop på en gång, köpa hus, vovve och volvo så snabbt som möjligt..
    Men det är ändå bara  "lyxproblem" ..

    Ingen tvingar någon vare sig man är man eller kvinna att fortsätta träffa någon som vill ha ett stabilt förhållande, utan det är fritt fram för alla att ligga runt så mycket man vill o kan.
  • Anonym (Elena)
    Anonym (Och därför) skrev 2024-04-02 16:56:23 följande:
    Hen snackade ju om vad som skulle vara "normalt" i naturen.
    Det är inte naturligt med kvinnor som knullar för njutningensskull och gör en abort sedan. 
    Hen menade nog att det inte är naturligt att vilja våldföra sig på en kvinna..som människa.. 
    Vi människor har eller dom flesta människor iaf har ju en inneboende känsla för vad som är rätt och vad som är fel..

    För normala män så säger den känslan att betala för sex för att få ligga med någon som är tvingad till att sälja sex av en eller annan anledning - Känns inte rätt alls, så dom allra flesta män skulle aldrig köpa sex..😉

    Hur mycket ni än vill tro att det en majoritet av männen i Sverige köper sex, så är det faktiskt bara en minoritet av männen i Sverige som är vidriga nog att kunna köpa sex och sen kunna leva med sig själv.
    Typ det klarar bara psykopater som är stora egoister av i långa loppet.

    NEJ dom flesta normala karlar köper inte alls sex..Det är något ni torskar inbillar och intalar er för att inte känna er så vidriga o ensamma.

    Om det inte var naturligt med kvinnor som knullar för njutningens skull, så skulle kvinnor (som inte är horor)  aldrig ha sex överhuvudtaget.
    Jag har då aldrig haft sex annat än för njutningens skull och så är det nog för dom flesta kvinnor..

    Sen om jag gör abort eller inte skadar ff ingen annan hur onaturligt abort än är.
  • Anonym (Elena)
    Anonym (Och därför) skrev 2024-04-02 19:59:48 följande:
    Det är tänkt att man ska kunna få barn. 
    Inte att olika personer knullar av njutningenskull och sedan används det preventivmedel och aborter 
    Lever du på 1600-talet eller?
    Nej sex är inte enbart tänkt för att man ska kunna få barn..

    Sex är lika mycket tänkt för att man ska kunna NJUTA! 
    Och inte BARA människor har sex för njutningens skull, utan även många djur har faktiskt sex/parar sig för njutningens skull.. Tex hundar kan para sig bara för njutningens skull, även om honan redan är befruktad..Så länge hon är villig, så passar dom båda på att njuta av sex.

    Jag har haft en hunduppfödning och andra djur så jag vet att dom gökar för att dom gillar det och inte bara för att föröka sig
    När dom gökar fast tiken redan är befruktad så gör dom ju det för att dom vill, och har lust helt enkelt..inte för att föröka sig.för det är ju redan fixat.

    Men en hund tex skulle ju aldrig betala för att få para sig med en tik, 😊 eller våldföra sig på henne..Nope..Tiken bestämmer om hanen får komma till eller inte..Det är det som är det mest naturliga. Att honan/kvinnan bestämmer när det är ok med sex..Det är det mest naturliga bland både människor och djur.

    Så att jämföra med djur om vad som är naturligt gör ju bara att du gräver dig en ännu djupare grop..Att köpa sex kan väl aldrig bli naturligt, hur mycket du än vill det..I naturen så finns det inte ens pengar, så redan där har du förlorat.
  • Anonym (Elena)
    Anonym (Iknow) skrev 2024-04-02 23:13:37 följande:

    Har en del erfarenhet då jag varit prostituerad. De flesta män jag har träffat har faktiskt varit gifta. Faktum är att nästan alla har varit i någon typ av förhållande. De har köpt en sexuell tjänst av mig pga olika orsaker, till exempel: dött sexliv med frun/partner vill leva ut olika fantasier, spänning.
    Andra män som inte varit i förhållande har köpt pga de inte lyckas hitta någon kvinna att ha sex med gratis eller vill leva ut någon speciell fantasi.
    Vissa män har gjort det för att de vill ha sex med någon mycket yngre än de själva.
    Har tjänat SJUKTA mycket på att göra detta kan jag säga, hade lätt kunna försörja mig på det och ändå leva lyxigt.


    Varför slutade du jobba som prostituerad då. 
    Om du tjänade så pass mycket så att du kunde försörja dig lätt på det och leva lyxigt?
  • Anonym (Elena)
    Anonym (Svararn) skrev 2024-04-03 10:03:01 följande:

    Hur naiv är du?
    Här har du gått igenom hela livet och utnyttjat andra människor både medvetet och omedvetet, och när du till synes fått precis som du vill så söker du dig ändå ut för att stilla någon sorts begär igenom att skylta med din egen förträfflighet på ett forum.
    Du ältar en västerländsk moralkaka om att du tycker det är så uppåt väggarna galet att det finns dom som betalar för någonting som du enkelt får när du vill, och du vill även få det till att du hjältemodigt tar på dig att försvara de stackars, stackars människor som i utkanten på handeln utnyttjas.

    Jag synar dina kort!

    Jag är övertygad om att det i andra änden av ditt förhållande finns en beroende människa som TAR DET HAN FÅR och inte som du FÅR DET DU VILL.
    hela din värld har mest sannolikt varit kantad av saker och situationer du medvetet betalat för på det enklaste sättet du vet och i motsats till vad du tror så har motivet uteslutande varit själviskt utan en tanke på någon annan än dig själv.

    Du kan inte förstå att de finns de som köper XXX?, och att människor i motsats till dig nu ska vara osjälviska, altruistiska och välja att inte köpa utifrån samvete för att det förekommer människohandel i detta träd av transaktioner?

    Jag köper inte själv, men jag har basic knowledge om hur vi människor fungerar och driften att ha sex är till skillnad mot vad självrättfärdiga bortskämda västerlänningar som du tror, en av de starkaste drifter vi som art har.

    Vi män vet att vi historiskt valt bort mat, nöjen, bekvämligheter etc för liggandet.
    Krig har startats, människor plågats, mördats och utnyttjats för denna drift, och även om det inte är vackert så är det beklagligt vår natur.
    Och här står du och undrar varför det finns de som är villiga att betala för detta?
    --Hur naiv är du?

    Jag är övertygad om att du lätt kan gå 1 mil barfota mitt i natten för att köpa ett paket cigaretter, jag är övertygad om att du inte kan hindra dig själv att råka få med en Maraboukaka i shoppingvagnen när du bara ska ha mjölk och en limpa, och jag kan nästan sätta pengar på att du inte kan tacka nej till ett glas rött om du blir bjuden på restaurang en fredag kväll där dryck inte ingår och du lovat dina barn att inte dricka... och vet du vad?, detta är ändå inget av våra basala drifter.

    Du bokstavligen sitter på maktmedlet och ändå är du ute och predikar och moraliserar för du tror att du kommer undan med att trycka till de i beroendeställning?

    Jag tror egentligen du är rädd för att förlora makten, tänk om den stackaren i andra ändan av ditt koppel inte längre måste sitta fint utan kan köpa sig fri ifrån driften 3-4gg/månad (förmodligen billigare än med dig) och du måste utföra dina tunga lyft och tråkiga/smutsiga jobb själv?...  det vore katastrof för din del..   jaja  jag förstår varför du klagar.

    Jag försvarar inte människohandeln, men jag anser att du som maktmissbrukare i toppen av moralpyramiden simpelt bara ska hålla kft.


    Du måste vara synsk! Som tror dig veta så mycket om TS efter det lilla hon faktiskt skrev..
    Hon skrev inte mycket av det du har fantiserat ihop, baserat på dig själv antar jag!?

    Sen det sista du skrev är ju bara skrattretande..Att du inte försvarar sexhandel..Nehe.  Det är ju det du har gjort under hela ditt patetiska inlägg.

    Du är en simpel man eller torsk helt enkelt som tycker att du minsann ska få ligga när du vill bara för att vi kvinnor kan ligga precis när vi vill.
    Grejen är ju att vi inte behöver betala andra människor för att vilja ha sex med oss.. Utan det är alltid gratis! 

    Jag kan förstå att det kan kännas orättvist för en incel att ta in att kvinnor får ligga när dom vill, hur dom vill o hur mycket dom vill, men så ser verkligheten ut.
    Ju fortare ni inser att det är kvinnorna som har makten, ju bättre blir det för er själva.
    Ja det är faktiskt trevligt att vi kvinnor äntligen har mer makt än ni män här på jorden (spec i Sverige)  och vi kommer inte förlora vår makt vi har över män..
    Män är så lättmanipulerade så det är skrämmande ibland, men ni är bra att ha om man vill ha något fixat eller när man är kåt..

    Annars är det roligare att umgås med hundar eller andra djur..och ni män skulle faktiskt kunna ersättas helt egentligen med hjälp av en AI -robot o en hantverkare..😂
  • Anonym (Elena)
    Anonym (XXX) skrev 2024-04-03 22:28:46 följande:
    Det är inte ett romansbedrägeri om kvinnan egentligen, innerst inne, fattar vad som pågår... I alla fall i början, för det var ju detta hon åkte till Västafrika för. Sedan tar kanske förälskelsehormonerna över, så att hon tror på historien själv. Önsketänkande, lång tids avsaknad och stor längtan gör sådant med människor.

    Poängen var att det är ytterst, ytterst sällsynt att kvinnor köper sex på samma sätt som män, så där kallt och kliniskt att man utan försköningar gör upp om priset för ett samlag, och så betalar för det kontant. Utan att låtsas att pengarna är ett bidrag till något allmännyttigt eller liknande.

    Män och kvinnor tickar helt enkelt olika när det gäller detta. Därför kan vi inte heller slå oss på bröstet för att vi aldrig har köpt sex...
    Samtidigt så är det bara ca 9% av Sveriges män som köper sex och som är så där kallt beräknande.

    Alltså 91% av alla män i Svedala köper aldrig någonsin sex.
    Så män som inte köper sex är ff en stor minoritet och andelen kvinnor som köper sex är ju ännu mindre.

    Sen finns det ju alltid undantag..när det gäller i princip allt,  men det visar ju inte på hur dom flesta agerar..varken män eller kvinnor.
  • Anonym (Elena)
    Anonym (Utomlands) skrev 2024-04-03 22:43:11 följande:

    Jag gjorde det en gång för att jag varit ihop med min fru så många herrans år och ville testa någon annan utan att behöva byta förhållande så att säga.


     


    Så jag köpte en hora utomlands när jag var där med jobbet och det var rätt nice, men inget jag är stolt över, men fick en ung rysk flicka med tight kropp, men hade jag gjort om den tiden så hade jag inte lagt 1200 kr på det.


    Betalade du bara 1200 kr för ett ligg? Rena rånet ju, stackars tjej..Att du inte skäms tillräckligt för att inte göra om samma sak igen, nästa gång du åker utomlands är ju tydligt..
    Eller nästa gång så kanske du vill "testa" att ligga med ett litet barn, utan att behöva byta förhållande så att säga 🤢 

    Om du inte skäms så kan du väl berätta för din fru att du är en vidrig människo handlare. Vad har du att förlora? Ni har det ju ändå inte bra!
  • Anonym (Elena)
    Anonym (XXX) skrev 2024-04-03 23:38:19 följande:
    Jag tror inte att den siffran stämmer. Männen vågar inte svara ärligt i sådana undersökningar, för det finns alltid en liten risk att ip-numren ska läcka tillsammans med svaret. Som när Expressens f.d. chefredaktörer lät hacka Flashback och outa medlemmarnas verkliga identiteter. 

    För jag råkar veta att det är mycket vanligt utomlands, att männen går på sexklubbar och bordeller. Ibland bjuder till och med det inbjudande företaget på bordellbesöket. Det hör till i exempelvis Japan, och i Tyskland (där bordeller är vanliga) är det mycket vanligt. Som kvinna i en affärsdelegation, vet de inte var de ska göra av en under tiden, det blir en genant stämning... och ibland tror de att man inte fattar vad som pågår.
    Det kanske inte stämmer helt som du skriver, men jag tror ff att det bara är en minoritet av alla svenska män som köper sex i alla fall.
    Vare sig det är utomlands eller i Sverige..så köper nog inte dom flesta män sex, har aldrig gjort och kommer aldrig göra det heller.

    Jag vet inte var du jobbar på för ställe, men jag har då aldrig varit med om kollegor som köpt sex utomlands..Kanske beror på var eller vad man jobbar med iofs..
    Och sen åker inte alla (män) ens utomlands..eller vissa går inte ens ut på stan själva. När/var skulle dom köpa sex? Bakom ica-butiken medans frun är inne o handlar kanske 😂 
  • Anonym (Elena)
    Anonym (Kentaur) skrev 2024-04-05 15:56:41 följande:

    Att mötas i en vettig diskussion om sexköp verkar vara en omöjlighet.

    Det är alltid två sidor som pratar förbi varandra.

    Den ena sidan driver sin tes utifrån att kvinnan som säljer sex blir utnyttjad. Att det ligger missär, tvång och all möjligt elände bakom. Att hon blir våldtagen och att hon "går med på" att erbjuda sin kropp mot sin innersta vilja. All argumentation förs utifrån den bilden

    Den andra sidan argumenterar från att kvinnan som säljer sex gör det helt och hållet frivilligt. Att det är ett rationellt beslut hon har valt att ta och att hon kan hantera det och ser det som en naturlig försörjning som vilket yrke som helst. 

    Ingen, absolut ingen, argumenterar för sexuellt tvång, koppleri eller människohandel. Ingen försvarar varesig våldtäkt, förnedring eller utnyttjande.

    Den sidan som argumenterar mot sexköp ser att majoriteten, för att inte säga i stort sett alla, säljer sex mot sin vilja och därmed utnyttjas och våldtas. Att de som säljer sex frivilligt och utan tvång är så få att dom knappt märks.

    Den andra sidan, som försöker peka på att frivillighet existerar, har aldrig vad jag sett försökt påstå att merparten gör det av egen fri vilja. Utan enbart att dessa kvinnor finns och således att den varianten existerar. 

    Så oavsett om det är 99% tvång och 1% äkta frivillighet, eller 75/15 eller 50/50 så verkar det inte gå att hålla isär dessa grupper (tvingade och frivilliga) i en diskussion. Och vem vet egentligen hur fördelningen faktiskt ser ut?

    Går det att enas om två enkla principer?

    1) Kan vi försöka enas om att sexuellt tvång, tvingad prositution, mäniskohandel, våldtäkt osv är vi alla emot och vi bör försöka göra allt för att få bort det?

    2) Kan vi också enas om att de som faktiskt självmant väljer att sälja sex av helt fri vilja skall få göra det och att deras kunder därmed också skall få ta emot den tjänsten mot överenskommen ersättning? Utan att bli lagförda. 


    Man behöver ju inte läsa många meningar för att förstå att du är för prostitution.

    För OM du hade varit emot människohandel - som prostitution är till 99% så skulle du inte ens skriva att horor horar frivililligt..

    Nej men strunta i alla som blir tvingade till att sälja sex för det är ju bara 99% av alla kvinnor  som"jobbar" som horor som blir tvingade..Sen är det hela 0.001% som gör det frivilligt..

    Många av dom sk "frivilliga" hororna har en fetish eller/och en mental störning som tex Borderline- Jag vet inte en enda hora som inte har en borderline-personlighets-split.. 

    Dom njuter av att få känna sig utnyttjade, njuter av att bli slagna, njuter av att bli våldtagna, njuter av att ta betalt och bli kallade hora, osv, osv..Men det är egentligen bara ett inlärt beteende från barndomen.

    Jag gillar en hel del när det kommer till sex, vilket många kvinnor gör.
    Men jag har aldrig o skulle aldrig någonsin kunna ta betalt från karlar.
    Så OM nu dessa horor verkligen gillade det dom gjorde så skulle dom ju inte ens ta betalt för det dom gör.. Dom skulle göra det gratis!

    Om du älskar att göra något--säg tex-äta pizza, chips, godis, sova, ta ett varmt bad, få massage, osv osv..Skulle du behöva få betalt innan du gjorde det eller kan du tänka dig att göra det gratis?
  • Anonym (Elena)
    Zouxman skrev 2024-04-05 22:19:45 följande:
    Två frågor

    Vad gör de andra 0,99% av kvinnor du inte redogjorde för?

    Jag gillar pizza, skulle mer än gärna vända på steken och få betalt istället för att betala för att äta det...Så varför inte ta betalt för nått man gillar om man är i en position där man kan?
    Ja vem skulle inte hellre få betalt för att göra saker man redan gillar..än att betala för det? Det säger sig självt! OM du tänker efter lite.

    Det du skriver är ju helt bakvänt..Du skulle hellre få betalt för att äta steken än betala för den..Ja det är ju inte svårt att förstå.

    Men när det gäller horor så har väl inte dom ett sånt val att dom kan välja pga att dom inte har råd att välja..Utan dom måste helt enkelt ligga med sin torsk eller suga på en kuk, hur äcklig dom än tycker att det är--bara för att få PENGAR. till sin pimp.

    Eller menar du att det ens existerar någon hora i hela världen som INTE knullar för pengar? Den horan skulle jag vilja träffa, som BARA knullar för nöjes skull, med incels och andra avskrap från samhällets botten dessutom..

    Har kvinnorna själv pengar, släktingar som tar hand om dom, en man, eller det mest självklara ett annat jobb som dom älskar så skulle ingen kvinna hora någonsin.

    Det är dit vi är påväg..Men ni män vill ha horor att gå till när ni blir deppiga..Istället för att gå till en psykolog som ni verkligen behöver.
    Ingen kvinna (hora eller ej) kan rädda er ensamma män i vilket fall.
  • Anonym (Elena)
    Anonym (Och därför) skrev 2024-04-05 23:25:41 följande:
    Många kvinnor tar redan betalt för sex utan att det kallas prostitution, exempelvis för om de vill att mannen ska ha en bra inkomst.
    Prostitution är delvis laglig redan allstå. 
    Det är ok om ni tycker så..Alla tycker olika.😂 
    Jag är gift och vill självklart att min man har en bra inkomst..
    Även om inte pengar är det mest viktiga för min del iaf, så är det ju ganska viktigt.

    Men han får ju knappast ligga mer bara för att han tjänat mer pengar utan det beror på andra saker..Har alltid berott på andra saker än just pengar eller presenter som man kan köpa för pengar.
Svar på tråden Varför köper människor sex?