Era värsta dejter
Det är viktigt att hela tiden tala om för en man att han är tunnhårig och har mage
Det är viktigt att hela tiden tala om för en man att han är tunnhårig och har mage
Bilderna var ite suddiga och visade en kvinna i baddräkt på en tropisk strand. Hon verkade lite mysko men jag gick på att träffas.
När jag står och väntar utanför fiket där vi skulle ses, får jag ett mess om att hon fortfarande "jobbar", det var en lunchdejt. Till slut dyker det upp en dam i 70-årsåldern och ser sig omkring. Jag reagerar inte, eftersom hon inte är det minsta likt sitt foto.
Hon går fram till och frågar om jag är "mitt namn". Jag bestämmer mig direkt för att det här inte kommer att bli något, men man kan ju alltid fika och prata.
Jag går och köper en sallad och en kaffe. När jag kommer tillbaka till bordet frågar jag: Ska du inte ha något? Denna öseuropeiska dam förväntade sig att hon blev bjuden. Hon reser sig för att gå på toaletten.
När hon inte är tillbaka efter 20 minuter går jag till personalen och säger som det är att antingen har de en avsvimmad kvinna på toaletten eller så har min dejt lagt benen på ryggen.
Salladen var god.