• Anonym (ellie)

Era värsta dejter

Är lite nyfiken på era värsta dejter. Jag kan börja själv:

Efter att ha prata några veckor med en kille som bodde 20 mil från mej bestämde vi oss för att ses IRL halvvägs. Väl på plats kändes det bra. Han såg ut som på korten och verkade trevlig så vi åker ner till hamnen där han bjuder på lunch. So far so good. Men under lunchen börjar han berätta om sina sexuella erfarenheter, om tjejen som hade dålig hygien när han skulle slicka henne så han spydde, tjejer som sugit av honom och var så dåliga så han slaknade, tjejen han hade analsex med och när han drog ut den var den full med bajs. I take med hans berättelser blev jag mer och mer ointresserad och funderad på vad jag skulle säga för att kunna gå därifrån så fort som möjligt. Då vräker han ur sej att jag inte riktigt är hans typ så nåt förhållande är inte aktuellt men om jag är sugen på honom så har han en pläd i bilen så kan vi åka ut i skogen och ha sex!!!!! Det hade jag ingen som helst lust med så han skjutsade mej till stationen och där och då bestämde jag mej för att inte dejta på ett tag. Snacka om bottendejt!!

• Svar på tråden Era värsta dejter
  • Anonym (Jakob.)
    Anonym (Långnäsa) skrev 2024-04-03 14:12:54 följande:

Vet inte om det räknas, men det är de gånger som den jag stämt träff med inte dykt upp och bara ghostat mig. Det har hänt mig 2 gånger och är verkligen knäckande när det kändes som att vi hade fått bra kontakt via text.

Under alla år jag sökte efter en livskamrat innan jag till slut gav upp kom jag inte ens så långt som till en ghostning.... Jag är för ful för att ghostas till och med....
  • Anonym (hejsan)

Detta måste va runt 23år sen när match var relativt nytt
    Fick kontakt med en vacker tjej i min ålder, mötte henne Skäms

Kropp slim och fitt men ansiktet herre gud såg ut som downs sydrom
    och andedräkt från helvetet 
    Ville bara springa där ifrån, men snäll som jag var så hängde vi lite
    en öl blev fler. Hamnade i sängen och vaknade upp bredvid henne 

Kom hem och låg i fosterställning i ett dygn  

• MrLovely

Bilderna var ite suddiga och visade en kvinna i baddräkt på en tropisk strand. Hon verkade lite mysko men jag gick på att träffas.

När jag står och väntar utanför fiket där vi skulle ses, får jag ett mess om att hon fortfarande "jobbar", det var en lunchdejt. Till slut dyker det upp en dam i 70-årsåldern och ser sig omkring. Jag reagerar inte, eftersom hon inte är det minsta likt sitt foto.

Hon går fram till och frågar om jag är "mitt namn". Jag bestämmer mig direkt för att det här inte kommer att bli något, men man kan ju alltid fika och prata.

Jag går och köper en sallad och en kaffe. När jag kommer tillbaka till bordet frågar jag: Ska du inte ha något? Denna öseuropeiska dam förväntade sig att hon blev bjuden. Hon reser sig för att gå på toaletten.

När hon inte är tillbaka efter 20 minuter går jag till personalen och säger som det är att antingen har de en avsvimmad kvinna på toaletten eller så har min dejt lagt benen på ryggen.

Salladen var god. Cool

• Anonym (Dejtdraken)
    MrLovely skrev 2024-04-04 09:52:21 följande:

Bilderna var ite suddiga och visade en kvinna i baddräkt på en tropisk strand. Hon verkade lite mysko men jag gick på att träffas.

När jag står och väntar utanför fiket där vi skulle ses, får jag ett mess om att hon fortfarande "jobbar", det var en lunchdejt. Till slut dyker det upp en dam i 70-årsåldern och ser sig omkring. Jag reagerar inte, eftersom hon inte är det minsta likt sitt foto.

Hon går fram till och frågar om jag är "mitt namn". Jag bestämmer mig direkt för att det här inte kommer att bli något, men man kan ju alltid fika och prata.

Jag går och köper en sallad och en kaffe. När jag kommer tillbaka till bordet frågar jag: Ska du inte ha något? Denna öseuropeiska dam förväntade sig att hon blev bjuden. Hon reser sig för att gå på toaletten.

När hon inte är tillbaka efter 20 minuter går jag till personalen och säger som det är att antingen har de en avsvimmad kvinna på toaletten eller så har min dejt lagt benen på ryggen.

Salladen var god. Cool

Och ni lät henne ligga där inne och dö?
  • Anonym (Nico)
    Anonym (Dejtdraken) skrev 2024-04-04 13:46:05 följande:
    Och ni lät henne ligga där inne och dö?
    Rätt uppenbart att hon hade gått...
  • Anonym (?)

En minnesvärd var hon som försökte värva mig till en religös sekt.

• Anonym (Ja)

En f.d. kollega hade en konstig dejt... Båda i mitten av 20-årsåldern. De var på promenad och hon tänkte plocka blommor, så böjer hon sig ner och frågar blomman om det är ok att hon plockar den... Jodå, hon pratade med växter och bad om lov först liksom. Osäkert om hon ansåg sig få svar från dem, men hon fick tydligen ihop en bukett iaf. Han blev rätt avskräckt, inga fler dejter där.

• Anonym (Kl)
    Anonym (hejsan) skrev 2024-04-04 08:17:40 följande:

Detta måste va runt 23år sen när match var relativt nytt
    Fick kontakt med en vacker tjej i min ålder, mötte henne Skäms

Kropp slim och fitt men ansiktet herre gud såg ut som downs sydrom
    och andedräkt från helvetet 
    Ville bara springa där ifrån, men snäll som jag var så hängde vi lite
    en öl blev fler. Hamnade i sängen och vaknade upp bredvid henne 

Kom hem och låg i fosterställning i ett dygn  

Antingen var hon inte så ful ändå, eller så är du desperat. Det gick ju bra att knulla med henne, trots allt. 
  • Core

Nysingel i 20-årsåldern fick jag ett sms där frågan om jag hade lust att komma på dejt i Göteborg, då två timmar bort från mitt hem. Var lite förvirrad, men fick veta att hon hade hört vad jag hette i ett telefonsamtal jag hade på tåget, och körde en chansning. 

Jag har alltid varit den spontana typen och tänkte why not? Åkte dit, drack några cider för att jag var så nervös på stationen innan vi sågs.

När vi väl träffades insåg jag mitt ödesdigra misstag att hon aldrig skrivit att det var en hon? Det var en man som var ett par år äldre än mig, och uppenbarligen gay

Det slutade iallafall med att jag tog in på hotell, hängde med honom och hans gäng hela helgen och hade the time of my life, hamnade i säng med hans kvinnliga kompis så det vart lite svartsjuka däremellan också 😂

Med det sagt ska man ha en öppen inställning, jag skapade vänner och hade en magisk helg. Jag hade kunnat springa samma sekund jag insåg att jag var uppraggad av en man, men gav det en chans som vän istället och det föll ut bra.

• Anonym (Carin)
    Anonym (Ja) skrev 2024-04-04 14:17:00 följande:

En f.d. kollega hade en konstig dejt... Båda i mitten av 20-årsåldern. De var på promenad och hon tänkte plocka blommor, så böjer hon sig ner och frågar blomman om det är ok att hon plockar den... Jodå, hon pratade med växter och bad om lov först liksom. Osäkert om hon ansåg sig få svar från dem, men hon fick tydligen ihop en bukett iaf. Han blev rätt avskräckt, inga fler dejter där.

Ha ha...träffat killar som pratar med sina snoppar.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Carin) skrev 2024-04-05 19:16:51 följande:
    Ha ha...träffat killar som pratar med sina snoppar.
    Jo, men den här tjejen gjorde det seriöst :s Hon trodde verkligen på att hon bad dem om lov.
  • Anonym (Carin)
    Anonym (Ja) skrev 2024-04-05 19:25:50 följande:
    Jo, men den här tjejen gjorde det seriöst :s Hon trodde verkligen på att hon bad dem om lov.
    Hon tror att man kan prata med blommor, ok. Annorlunda.
  • Anonym (L)

Jag har inte haft några riktigt dåliga dejter men en bekant till mig var på en dejt där killen smet ut genom fönstret på herrtoan. Han skulle gå på toa och kom aldrig tillbaka. Jag tror att hon bad personalen kolla om han var ok. 

Det är inget fel på henne och nu lever hon i en lång relation så jag vet inte vad som gick snett. 

När jag bodde utomlands gick jag på en dejt med en kille och undrade varför alla var så extremt trevliga och servila mot honom, nästan bugade när han kom.

Jag bad min vän som kom från det landet kolla upp vem han var och hon ringde upp nästan direkt och sa att jag måste bryta kontakten omedelbart eftersom han var en känd maffioso, som ägde halva stan. När jag tackade nej till fler dejter blev han galen och hotade mig. Han var väl inte van att få ett nej. 

• Anonym (Carin)

Fler skandaldejter?
    Vill läsa... ha ha.

• MrLovely

En med spindelfobi.

Beställer jag vegetariskt så är det ganska vanligt att de börjar berätta om vidriga avrättningsmetoder av djur eller hur provocerade de är av veganer. Ja, då har de ingen större lycka hos mig.

Ibland är de bara obetydligt roligare än färg som torkar på en vägg.

En ilsken finska som läste lusen av mig.

En som med tindrande ögon berättade om ett redskap för smisk av barn som hon hade fått med sig hem från en vistelse utomlands. Hon såg förhoppningsfull ut, men jag nappade inte.

En ganska skön sexpositiv mormor som hade en del underliga fantasier om unga invandrarkillar. Och hade fått en del smisk och A6. Först besök i #2 och därefter i #1 och sen undrade hon varför hon fått urinvägsinfektion.

Jag har ännu märkligare historier, men några är så unika att personen skulle kunna identifieras.

Svar på tråden Era värsta dejter