Händer detta fler eller bara mig när det gäller killar?
Jag är 25 årig tjej, hade förhållande mellan 17-20 i tre år. Sen dess har jag dejtat, haft kortvariga saker och levt singellivet. Men jag är egentligen en förhållande tjej, vill i framtiden ha barn och man osv.
Men det är super svårt att hitta pojkvän idag, vet inte om jag gör nått fel eller om det är så det är just nu i denna generationen, Är det fler tjejer där ute runt min ålder som upplever samma sak? (även äldre o yngre, om ni har erfarenhet av detta)
Jag börjar bli riktigt ledsen på det, tex. man börjar träffa en kille allting verkar gå bra.. sen efter väldigt kort tid. vi pratar efter några träffar. Jaa då helt plötsligt vill dom redan ha trekant och grejer. Fattar ingenting? 360 vändningar på typ 1 dag. Skriver detta för jag tror det är 3, 4:e killen som frågar det ganska snabbt och det är efter man haft rätt gulliga stunder oxå.
Är detta vanligt just nu? eller vad behöver jag göra för att dom ska fatta att jag är flickvänsmatrial och inget annat. Jag tar det som en förolämpning att dom vågar ens fråga det så snabbt.
Det ända jag vill är en vanlig pojkvän, blir trött på detta! Som sagt är det fler där ute som märker detta? Va ska man göra? eller gör jag nått fel.