Inlägg från: SmulanFnulan |Visa alla inlägg
  • SmulanFnulan

Ensam

1. Anmäl kräket.

2. Börja gå i terapi för det är uppenbart att du lider av extremt låg självkänsla. Ditt värde som människa baseras inte på vilka rövhattar till män du dejtar.

• SmulanFnulan
    Anonym (Skam) skrev 2024-04-05 14:21:26 följande:

Ska tillägga att han skrev till mig igår efter att jag tog kontakt med honom för att se dels hur han mådde och försöka förstå vad som gick fel.

Han svarade mig att jag inte gjort något fel utan han hade varit själv nu ett tag och det var det han behövde. vi skulle se vårat kapitel som avslutat.

Inget mer..

Idag skickar hans dotter att pappa gillar en ny tjej då har hans yngsta dotter kommit hem till deras mamma och berättat det.

Ännu ett slag under bältet. Jag anade det för länge sen när han inte villa ha sex med mig inte pussas eller kramas. att det var något annat.

Men på 1 månad har han hyllat mig att jag är så himla bäst på min födelsedag till att få mig till botten kastat ut mig och mina barn och träffat en ny tjej!!

Wow vilken kille. jag borde aldrig vända mig om borde glömma honom och tänka att vilken tur jag hade att bli av med honom. han skadade mig så jävla illa. 

jag fattar inte att jag sitter här med ångest och förtvivlan över vad han gjorde mot mig. han är inte värd det men som en vanlig människa så kan jag inte bara stänga av. jag har dem här känslorna jag älskade honom mer än vad han gjorde om han ens älskade mig! Det var bara ett spel!Gråter

Du mår inte bra och behöver söka hjälp. Att han våldtagit dig borde vara tillräckligt för vem som helst att avsluta relationen där och då och samtidigt anmäla det till polisen. Istället sitter du här, ett halvår senare, och suktar efter hans bekräftelse. Det är inte friskt någonstans. 

Har du barn? För i så fall vilar ett ännu större ansvar på dina axlar att söka hjälp och sluta kasta dig i famnen på sinnesstörda män.
Svar på tråden Ensam