• Core

Min man vill att bjuder min vän till trekant

Generellt håller jag med i uttalanden innan mig här i tråden. Däremot fascinerande vilken skillnad på svaren det är när frågeställningen gäller ombytta könsroller.

Sex är ju absolut något att ta tillvara på och utveckla i sin relation, men den här besattheten vuxna människor har när det gäller att knulla med andra är ju fascinerande 

• Core
    Anonym (Realisten) skrev 2024-04-04 12:07:24 följande:

Du bör absolut visa intresse för att ha en trekant tillsammans med din man och din väninna . Visa dig själv, din man och din väninna är du är och vågar vara en attraktiv kvinna. Det kommer att öka ditt självförtroende. Du kommer att må bättre. Din man kommer att avguda dig.  

Har du tänkt på alternativet. Skilsmässa. Du saboterar relationen med din man som du egentligen älskar, du saboterar relationen med din väninna, du saboterar relationen med dina barn(osäkert hur mycket dock för barnen).

Hur lätt det för dig att hitta en ny man som du verkligen älskar, en ny väninna som du verkligen trivs med samt reparera dina barns barndom? Jag känner ju inte dig men chansar på att det är omöjligt för dig att bygga upp allt detta igen. Risken är överhängande att du blir bitter och kommer att lida av dåligt självförtroende.

När man läser svaren hittills förstår varför så många människor i Sverige är ensamma och/eller skilda. Kvinnlig negativitet, dåligt självförtroende, rädsla.

De flesta vid sina sinnens fulla bruk inser att bjuda in sin väninna till knull med make riskerar relatione i större grad än att inte göra det. Ni fria själar som mår bra av att knulla runt får väl söka efter andra med samma intresse? Rätt skeva förväntningar att ställa i efterhand.
Svar på tråden Min man vill att bjuder min vän till trekant