Inlägg från: Anonym (Realisten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Realisten)

Min man vill att bjuder min vän till trekant

Du bör absolut visa intresse för att ha en trekant tillsammans med din man och din väninna . Visa dig själv, din man och din väninna är du är och vågar vara en attraktiv kvinna. Det kommer att öka ditt självförtroende. Du kommer att må bättre. Din man kommer att avguda dig.  

Har du tänkt på alternativet. Skilsmässa. Du saboterar relationen med din man som du egentligen älskar, du saboterar relationen med din väninna, du saboterar relationen med dina barn(osäkert hur mycket dock för barnen).

Hur lätt det för dig att hitta en ny man som du verkligen älskar, en ny väninna som du verkligen trivs med samt reparera dina barns barndom? Jag känner ju inte dig men chansar på att det är omöjligt för dig att bygga upp allt detta igen. Risken är överhängande att du blir bitter och kommer att lida av dåligt självförtroende.

När man läser svaren hittills förstår varför så många människor i Sverige är ensamma och/eller skilda. Kvinnlig negativitet, dåligt självförtroende, rädsla.

• Anonym (Realisten)

Jag har ett helt annat förslag

Detta är ett genuint äkta kristet förslag. Förlåt dem bägge, vänd andra kinden till. Låt kärleken blomstra mellan er tre. Älska dina medmänniskor.

Utöver detta är det fel om du behandlar kvinnan sämre. Kvinnor förtjänar att behandlas lika väl som män.

Svar på tråden Min man vill att bjuder min vän till trekant