• EnAnonumius

    Hemlig mapp

    Anonym (Undrande sambo) skrev 2024-04-05 19:43:29 följande:

    Aha! Då får jag helt enkelt be honom öppna och visa mig för att få reda på om den tillhö grundutbudet eller självvald 


    Men nu missuppfattar du grovt, mycket grovt.

    Innehållet, om det finns något, kan vara självvalt men det betyder inte att den heliga mappen i sig är självvald för den saken skull.

    Jag själv har en hemlig mapp, som följde med grundutbudet, men den är tom. Anledningen är att jag har inte haft behovet av att använda den hemliga mappen ännu och fylla upp det med innehåll.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Hmm) skrev 2024-04-05 19:46:45 följande:

    Har aldrig haft någon hemlig mapp i grundutbudet....... Har man en som man använder så innehåller den iaf sexbilder och sexchattar med andra.


    Bara för att den gör det för DIG (om du använder hemlig mapp), så är det inte samma sak att det gör det för andra som har behovet av att använda en hemlig mapp.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Hmm) skrev 2024-04-05 20:16:39 följande:
    Vilken otrolig idiotslutsats.
    Så bara för att man inte håller med i ditt påstående om hemliga mappar så dra man en idiotslutsats enligt dig? 🙄


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Undrande sambo) skrev 2024-04-05 20:37:56 följande:

    Jag har inget att dölja: Kräver man total öppenhet och ärlighet i ett förhållande själv har man väl ingen hemlig mapp? Blir lite dubbelmoral då liksom 


    Varför skulle man inte kunna ha det?

    Min son lever i ett totalt öppenhet och ärlighet med sin fru.. Ändå har han en hemlig mapp på sin mobil. Då han är tvungen att använda sin privata mobil i jobbet så har han sina jobbrelaterade saker i en hemlig mapp. Han jobbar på ett jobb som har sekretess/tystnadsplikt.

    Så jo det kan finnas giltiga skäl att ha hemlig mapp.

    Men jag hoppas att din killes hemliga mapp är tom.. 😁


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Hmm) skrev 2024-04-05 22:15:27 följande:
    Nej men läs själv vad du skrev! Du sitter och snackar skit helt enkelt, bara ett rent personligt påhopp!
    EnAnonumius skrev 2024-04-05 20:07:23 följande:
    Bara för att den gör det för DIG (om du använder hemlig mapp), så är det inte samma sak att det gör det för andra som har behovet av att använda en hemlig mapp.
    Så det är ett personpåhopp att säga åt dig att du kan ju inte utgå från hur andra gör baserat på dig själv? 🙄


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Hmm) skrev 2024-04-05 22:25:11 följande:
    JA!!! Du sitter och antar en massa om MIG som du inte har en aning om! Håll isär svar och person!!
    Wow..

    Läs ditt jävla inlägg..

    Det är ju bäddad med antagande från din sida.

    Citera dina ord:
    Anonym (Hmm) skrev 2024-04-05 19:46:45 följande:
    Hemlig mapp

    Har aldrig haft någon hemlig mapp i grundutbudet....... Har man en som man använder så innehåller den iaf sexbilder och sexchattar med andra.



    (slut citat)

    Du sitter ju och direkt hittar på vad man använder en hemlig mapp till.

    Du skriver ju så otroligt tydligt att använder man en hemlig mapps så innehåller den sexchattar och sexbilder med andra.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Klonopin) skrev 2024-04-06 00:46:20 följande:
    Men herrejösses. Läs ditt eget första inlägg där du kategoriskt skriver att man använder hemliga mappar för sexchattar. Du kan bara tala för dig själv, aldrig för andra.

    Ibland undrar man vad folk går på...
    Tack... =)


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Klonopin) skrev 2024-04-06 12:19:23 följande:
    Ingen orsak Glad

    Tror dock inte att vidare diskussion kommer leda till några genombrytande insikter hos personen...
    👍🙂
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Bengan) skrev 2024-04-06 13:39:34 följande:
    Det kanske är ni som har fel, det är väldigt ofta porr om en man har en hemlig mapp och är i en relation. Speciellt om tjejen är emot just porr.
    Vi har aldrig hävdat att det inte skulle kunna finnas porr i en hemlig mapp. Vad får du det ifrån?

    Det vi säger är att man inte kan ta för givet att det måste vara just porr i den hemliga mappen om nu en man har det, bara för att de råkar vara "vanligast" att det är så.

    Sere du och förstår skillnaden?

    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Bengan) skrev 2024-04-06 15:10:36 följande:
    Kän(klonopin) ns orimligt att diskutera vidare, vi menar ju i princip samma sak.

    Det enda som egentligen är intressant i denna tråd nu är om TS återkommer med svar om vad som fanns i den hemliga mappen.
    Ja så det är just förbryllande att du hävdade det du gjorde om mig och  (klonopin) hade påstått.
    Men du har rätt vi behöver inte diskutera det vidare.. Du har ialf förstått.

    Jag är mer intresserad av vad för ursäkt TS använde för att snoka i sin partners mobil från början. Vad personer har i sina hemliga mappar, om de använder det, är deras ensak. För även om man är ihop med någon så har man rätt till att ha något privat. Behöver inte alls betyda att man "döljer" något...


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Bengan) skrev 2024-04-06 17:26:47 följande:
    Jag håller med om att inte alla har porr i sin hemliga mapp. Jag menar bara att det är det troligaste. Sen förstår jag att många som har en förinstallerad hemlig mapp inte ens använder den, men även att vissa använder den till annat än nakenhet.
    Ändå lyckades du att få det från början till att jag och (klonopin) hade "fel",  fast vi påtade i våra inlägg att man kan ha hemlig mapp till annat än just porr. 🙄

    Det var ju just detta jag och (klonopin) påtalade till (Hmm) som tog för givet att det var porr i den hemliga appen, bara för att "det är vanligast" att det är så. 


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Hmm) skrev 2024-04-06 16:24:43 följande:
    Men läs trådstarten kanske..... Det var inte ts som var inne i mobilen, det var han!

    Såg för ett tag sen när min sambo var inne på sina inställningar.....
    Ja och?
    Jag råkade läsa fel.

    Fast har du förstått hur dumt ditt första inlägg i tråden där du tar för givet att det är nakenbilder och sexchattar,i hennes sambos app, bara för att det råkar nu vara vanligast att det är så.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Hmm) skrev 2024-04-06 20:26:22 följande:
    Nej det tycker jag inte alls.
    Nej det är ju klart.. För du VET ju minans, jajamänsan, vad andra använder de hemliga apparna till... 🙄
    Du är ju experten på vad andra gör och inte eller hur? 🙄

    Men gud nåde den som gör ANTAGANDE om vad du skulle använda mappen till plus ett ifrågasättande om dig att det är fel att ta för givet, då tar det åker offerkoftan fram och det snörvlas lipas om "påhopp". 🙄


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Hemlig mapp