Livesport med 19månaders bebis
Vad roligt för din son som har en pappa som har ett så genuint intresse som sonen i framtiden kanske kommer att dela med dig!
Bra att du lägger dessa aktiviteter på dagar så barnet får vila dagen efter att vila och få tid att reflektera sina upplevelser i lugn och ro, återhämtning.
Det viktigaste här är att du har koll på barnets mående och så länge barnet verkar glad och pigg ser jag inget fel med det.
Är det väldigt hög volym är hörselkåpor Sjölvklart ett måste för känsliga öron och förhoppningsvis sker det inget våld på åhörarläktaren eller en massa svordomar??!!
Jag vet fler familjer som gillar folk race och där är det också liv och rörelse och barnen mår bra och delar föräldrarnas stora intresse för motorsport.
Jag är också uppväxt i en familj med ett stort intresse och för det kunde bli sena kvällar men vi var inte med på dessa aktiviteter hela kvällen utan en av våra föräldrar åkte hem i förväg om det låg på en vardag.
Jag hejar på föräldrar som har tid och ork för en aktiv fritid och som är bra förebilder för sina barn.
Som du säger är det berikande och socialt utvecklande för barn att vistas i olika miljöer.
När barnet blir äldre kanske han uttrycker att han inte vill vara där, då får man lyssna på det.
En bra förälder ser sitt barns bästa före dina egna behov.
Verkar som att du vet det.
Att du frågar här visar på att du tar ditt föräldrarskap och ansvar på riktigt.
Jag har en syster som var otroligt osocial när hennes barn var små, tvärtom mot pappan som tog med dem överallt, det gjorde dem världsvana och de kunde vistas i flera olika miljöer och lärde dig massor.