• Anonym (Besviken)

Kille jag dejtar har liten kuk

Har haft kontakt med en kille i flera veckor och vi har setts några ggr. Och nu har vi tagit ett steg framåt i relationen då vi har haft sex. Men till min besvikelse? han hade jätteliten kuk! minsta jag varit med om jag ska vara ärlig. jag har inga direkta mått att gå efter men vad jag kände med handen och såg så kanske den var 10-12 cm lång och även smal på det, kanske som en femkrona i omkrets. 

Jag har nog blivit bortskämt med bra storlekar på killarna genom åren, men jag kunde aldrig tänka mig att denna långa man på 190 cm skulle ha sån minikuk. 

Att se en fin kuk med normal storlek eller kanske lite åt det större hållet gör mig otroligt upphetsad och är visuellt väldigt attraherande för mig. När jag kände hans lilla kuk med min hand så dog det nästan för mig, men jag genomförde samlaget ändå för jag ville ju ändå ha sex med honom. 

Vi har tagit oss långt i relationen men nu känner jag bara att jag inte vill träffa honom mer. Det kommer inte gå. Äcklas över tanken att kuken är lika liten som ett barns. Och bara tanken på att ha sex med en ?barn-kuk? äcklar mig nåt så fruktansvärt. 

Och tyvärr var han inte särskilt bra med munnen eller fingrarna heller. 

Och nej jag är inte stor där nere om ni undrar det. Jag kände den, men blev inte sådär utfylld som jag hade önskat. Och kom vi i minsta otakt så åkte den ut direkt. 

Hur sjutton ska jag ta mig ur detta? Kan ju inte säga till honom att han är en fin kille men tyvärr för liten kuk så därför kan vi inte ses mer 😂

• Svar på tråden Kille jag dejtar har liten kuk
  • Fjäril kär

Varför inte bara säga att du inte längre känner rätt känslor för honom . Han är en fin kille men ni passar inte ihop. 

Krångla inte till det. 

• Anonym (C)

Hur svårt kan det vara att säga som det är? Du behöver inte skämmas för att du inte vill ha en liten kuk. 

• Anonym (Linda)

Om du själv var kass sexuellt , hur skulle du vilja att nån sa det till dig när nån inte vill dejta vidare?

• Anonym (F)

Säg bara att du känner att ni inte matchar varandra personlighetsmässigt. Han lär fråga hur du menar, svara att det känns bara så... Det får han nöja sig med.

• Anonym (A)
    Anonym (C) skrev 2024-04-09 10:44:32 följande:

Hur svårt kan det vara att säga som det är? Du behöver inte skämmas för att du inte vill ha en liten kuk. 

Håller med.
    Det är aldrig fel att vara rak och ärlig.
  • Anonym (HmJ)

Säg att det inte finns någon gnista för en relation.

• Anonym (M)

Fegt att inte våga vara rak och ärlig. Säg som det är, det är rakast. Han överlever.

• Anonym (L)
    Anonym (Besviken) skrev 2024-04-09 10:38:48 följande:
    Kille jag dejtar har liten kuk

Hur sjutton ska jag ta mig ur detta? Kan ju inte säga till honom att han är en fin kille men tyvärr för liten kuk så därför kan vi inte ses mer 😂

Säg absolut inte att han har liten kuk, det kommer krossa honom för alltid. Det kan han inte rå för. Säg att du inte känner som du borde för att fortsätta ses bara.
  • Mandel

Nu är det ju inte storleken i sig som är det avgörande, men är han allmänt kass på sex och ni har haft det några gånger - kan ju ta ett lite tid för en del att våga ta för sig och en del kan man faktiskt snabbt lära upp om man märker att det i alla fall finns ett intresse av att ta till sig.
    Men om det ändå inte funkar så får du avbryta relationen med enkla förklaringen att det känns mer som vänskap än en kärleksrelation.
    Ta inte upp något om storlek eller bristen på bra sex.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Nej)

Nej för fan, säg absolut inte sanningen. Förstår inte hur vissa kan vara så taskiga här inne och säga att man ska vara ärlig.

En gentleman säger inte åt en tjej att han gör slut pga att tjejen har små bröst eller en ful f****. Det omvända borde gälla också.

Man kan ge komplex för livet. 

Tänk ut något.

Svar på tråden Kille jag dejtar har liten kuk