• Anonym (Besviken)

    Kille jag dejtar har liten kuk

    Har haft kontakt med en kille i flera veckor och vi har setts några ggr. Och nu har vi tagit ett steg framåt i relationen då vi har haft sex. Men till min besvikelse? han hade jätteliten kuk! minsta jag varit med om jag ska vara ärlig. jag har inga direkta mått att gå efter men vad jag kände med handen och såg så kanske den var 10-12 cm lång och även smal på det, kanske som en femkrona i omkrets. 


    Jag har nog blivit bortskämt med bra storlekar på killarna genom åren, men jag kunde aldrig tänka mig att denna långa man på 190 cm skulle ha sån minikuk. 


    Att se en fin kuk med normal storlek eller kanske lite åt det större hållet gör mig otroligt upphetsad och är visuellt väldigt attraherande för mig. När jag kände hans lilla kuk med min hand så dog det nästan för mig, men jag genomförde samlaget ändå för jag ville ju ändå ha sex med honom. 


    Vi har tagit oss långt i relationen men nu känner jag bara att jag inte vill träffa honom mer. Det kommer inte gå. Äcklas över tanken att kuken är lika liten som ett barns. Och bara tanken på att ha sex med en ?barn-kuk? äcklar mig nåt så fruktansvärt. 


    Och tyvärr var han inte särskilt bra med munnen eller fingrarna heller. 


    Och nej jag är inte stor där nere om ni undrar det. Jag kände den, men blev inte sådär utfylld som jag hade önskat. Och kom vi i minsta otakt så åkte den ut direkt. 


    Hur sjutton ska jag ta mig ur detta? Kan ju inte säga till honom att han är en fin kille men tyvärr för liten kuk så därför kan vi inte ses mer 😂

  • Svar på tråden Kille jag dejtar har liten kuk
  • Anonym (Sebbe)
    Anonym (Besviken) skrev 2024-04-14 12:57:42 följande:
    Har ?gjort slut? med honom nu och han kunde inte riktigt förstå varför då vi klickat så bra på allt och att jag bara totalt vände. Han såg så fram emot att fortsätta ses. Jag kan bara inte säga till honom att det var sexet som avgjorde, men det var efter det som allt förändrades. Så kanske att han anar ändå. Men det finns verkligen ingenting som skulle kunna få mig attraherad av honom igen med vetskapen om hans lilla lilla?.
    Då kanske folk förstår även oss män som har svårt med attraktionen för överviktiga kvinnor. Dock syns ju det på utsidan, så man behöver ju inte köpa grisen i säcken så att säga =)
  • Tobben
    Anonym (Sebbe) skrev 2024-04-14 13:02:53 följande:
    Då kanske folk förstår även oss män som har svårt med attraktionen för överviktiga kvinnor. Dock syns ju det på utsidan, så man behöver ju inte köpa grisen i säcken så att säga =)
    Övervikt är nog lika hanterbart för alla eftersom det syns.
    Preferenserna kring könsdelarna är det svårare med.
    Finner man en kvinnas kön oattraktivt på något vis tycker jag att det är svårt att hitta någon annan attraktion,  precis som det blev för ts när hon inte klarade av den lilla kuken.
  • Anonym (Empati)
    Anonym (Besviken) skrev 2024-04-14 12:59:41 följande:
    Hur gick det för er sen? Kunde du bortse från att hon hade större utrymme och fortsätta träffa henne? Eller fick du avsluta allt? Förstår verkligen er killar med. Klart ni kan tycka samma om oss och vårat hål.
    Och då går det inte att jämföra mellan hur du gör och han.
    Han gjorde inte slut 
  • Anonym (S)

    nja, vi bara gled ifrån varandra , vi var unga o hängde i samma kretsar, jag var kär i henne , men det atthom var så sjukt rymlig var konstigt, hon blev sedan tillsammans med kompis som hade l? liten?,, ojag tänkte på vilken missmatch de var fysiskt,, men det varen undebar tjej, jag tänker på henne ibland fortfarande,,,

  • Anonym (Sebbe)
    Tobben skrev 2024-04-14 13:30:51 följande:
    Övervikt är nog lika hanterbart för alla eftersom det syns.
    Preferenserna kring könsdelarna är det svårare med.
    Finner man en kvinnas kön oattraktivt på något vis tycker jag att det är svårt att hitta någon annan attraktion,  precis som det blev för ts när hon inte klarade av den lilla kuken.
    Jo, men övervikt kan komma smygande efter att man inlett ett förhållande. Det är som att kuken skulle bli mindre efter ett par år.
  • Anonym (Ope)
    jontebula skrev 2024-04-14 11:46:28 följande:
    äckel och besviken är inte samma sak.!?
    ?Äcklas över tanken att kuken är lika liten som ett barns.?
  • Anonym (hej)
    Anonym (Besviken) skrev 2024-04-14 12:57:42 följande:
    Har ?gjort slut? med honom nu och han kunde inte riktigt förstå varför då vi klickat så bra på allt och att jag bara totalt vände. Han såg så fram emot att fortsätta ses. Jag kan bara inte säga till honom att det var sexet som avgjorde, men det var efter det som allt förändrades. Så kanske att han anar ändå. Men det finns verkligen ingenting som skulle kunna få mig attraherad av honom igen med vetskapen om hans lilla lilla?.
    Det är jobbigt att göra någon besviken. Men vad ska man göra, om attraktionen ej finns där så gör den ju inte det.
  • Anonym (hej)
    Anonym (Sebbe) skrev 2024-04-14 13:02:53 följande:
    Då kanske folk förstår även oss män som har svårt med attraktionen för överviktiga kvinnor. Dock syns ju det på utsidan, så man behöver ju inte köpa grisen i säcken så att säga =)
    "Folk" förstår nog kvinnor som har svårt med attraktion för överviktiga män också.
  • Anonym (Månskenet)

    Jag förstår inte varför så många blir upprörda över att en kvinna väljer bort män med små penisar? Det är väl inget konstigt med det, man vill ju ha bra sex om man nu skall ha sex alls. Tända på honom och känna att han är manlig, sexig och åtråvärd. Det funkar ju inte om det bara är en liten pillevink mellan benen. 

  • Anonym (Man)
    Anonym (Månskenet) skrev 2024-04-15 14:59:45 följande:

    Jag förstår inte varför så många blir upprörda över att en kvinna väljer bort män med små penisar? Det är väl inget konstigt med det, man vill ju ha bra sex om man nu skall ha sex alls. Tända på honom och känna att han är manlig, sexig och åtråvärd. Det funkar ju inte om det bara är en liten pillevink mellan benen. 


    Många blir upprörda över mycket. Gäller ju det omvända också, jag valde bort överviktiga när jag var singel och vissa väljer bort taxöron. Träffade på ett par kvinnor som kanske inte gjort knipövningar när jag dejtade och inte har sexet lika bra med dom. Hade det varit kvinnan i mitt liv hade jag inte valt bort henne för det då det går att ha skönt på annat sätt trotts allt.
Svar på tråden Kille jag dejtar har liten kuk