• Anonym (T)

Gymcrush

Asså det känns ju som att du kommer gå på en jäkla landmina. 

Du menar att han satte sig mitt emot och tittade på dig, men säger inte hej?

• Anonym (T)
    Anonym (Gymtjej) skrev 2024-04-10 23:01:39 följande:
    Han stod mitt emot och tränade vader men det var kanske 10 meter mellan oss
    Och du ögnade och ögnade och slängde med hela håret, men han sa inte hej. Jag tror jag hörde hela första gången? 
  • Anonym (T)
    Anonym (Gymtjej) skrev 2024-04-10 23:15:48 följande:
    Nej inte direkt. Sen kanske han inte ville komma fram och störa mitt under genomförandet
    Han har inte kommit fram överhuvudtaget och du har gett han alla tecken. Det funkade inte, så nu ska du göra mer.. 
  • Anonym (T)
    Anonym (T) skrev 2024-04-10 23:34:14 följande:
    Han har inte kommit fram överhuvudtaget och du har gett han alla tecken. Det funkade inte, så nu ska du göra mer.. 
    Vad jag säger är alltså att du har gjort så mycket nu att du kan låta honom komma fram, borde inte behöva göra något "mer".
  • Anonym (T)
    Anonym (Gymtjej) skrev 2024-04-11 08:27:37 följande:
    Okej så om det är så som ni säger att han ej är intresserad, ska jag bara strunta i honom nu i fortsättningen? 
    Inte jag som säger att han inte skulle vara intresserad, de har inte samma åsikter som mig. Det kan han självklart vara om du känner att han är det.

Vad jag tycker är läskigt är att du har visat så många tecken nu och han har inte kommit fram än. Att flörta är ett ge och ta spel, där du ger lite inviter och sen ger han tillbaka till dig. 
    Det är han som är kille, så är han som ska fråga ut dig och inte tvärtom ju.
Svar på tråden Gymcrush