Inlägg från: Anonym (Blivit vanligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blivit vanligt)

Swinger

Det här med att vissa män tänder på att "dela med sig" och att frun skall vara med andra män har naturligtvis alltid existerat i någon mån men verkar ha blivit mycket vanligare. Nästan epidemiskt. 

Jag tror inte det bara är porren heller utan har andra medverkande faktorer. Varför ville män för 20 år sedan ha sex med två kvinnor samtidigt och varför vill män idag att vara en av två eller fler män som har sex med en kvinna samtidigt eller på kö? Det har skett en massiv förändring där.  

• Anonym (Blivit vanligt)
    MrLovely skrev 2024-04-20 10:02:45 följande:
    Min hypotes är samhällsutvecklingen. För 20 år sedan och tidigare hade vi ett mindre jämställt samhälle. Då drömde män om att vara supermannen som kunde tillfredställa två eller flera kvinnor. Alltså mer av det som redan "existerade".

Idag har vi jämfört med för 40 år sedan ett samhälle där kvinnor klarar sig bättre i utbildning, gör karriär och inte är beroende av män förutom i rollen som inseminator. Då fantiserar män om att ta makten över kvinnor, gangbang eller att låna ut dem som en sexdocka till en eller flera män som utnyttjar dem.

I samma anda skulle jag säga att alla porrsajters vanliga fantasi om sex med nya familjemedlemmar, styvmammor, styvsystrar etc är ett resultat av de tillfälliga familjekonstellationerna. Skaffa barn med en man, byt ut mot en annan osv.
    Det var en väldigt bra hypotes och bra formulerat! Tack. 
Svar på tråden Swinger